موسیقی پارکهای بازی باید متناسب با سن کودکان باشد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: موسیقی پارکهای بازی باید متناسب با سن کودکان باشد. 

به گزارش ایران ریپورتس، خواست خدایی در حاشیه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر مناسب سازی فضاهای تفریحی و ورزشی کودکان متناسب با روحیه آنها افزود: با توجه به اینکه مخاطب اصلی پارکهای بازی، کودکان هستند، تلاش است نغمه های کودکانه در این پارکها طنین انداز و فضا برای این نونهالان تلطیف شود.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز این طرح را از پیشنهادات کارگروه کودک و نوجوان کمیته خانواده و بانوان شورا عنوان کرد و افزود: با تصویب این طرح در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا و در راستای تقویت حس پویایی و نشاط کودکان به زودی در همه پارکهای بازی این طرح اجرایی می شود.

افسانه خواست خدایی با اشاره به اثرات مخرب موسیقی نامتناسب بر روحیه کودکان افزود: بهره برداران وسایل بازی در پارکها، ملزم به حذف این موسیقی ها و متناسب سازی آن با سن کودکان در دستگاه های بازی تعبیه شده در پارکها هستند. 

گفتنی است در پایان جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از نفرات برگزیده جشنواره عکس پاییزی تجلیل شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.