میراث ماندگاری از خود برای ورزش فارس بجای بگذارید

همه واقف به این مسئله هستند که عمر مدیریت کوتاه و زودگذر است بخصوص در استان پهناور فارس که سالهاست ثبات مدیرتی بخصوص در ورزش نداشته است و تغییرات مکرر مدیریت ها به هر دلیلی ضربه بزرگی به توسعه  زیر ساخت ها  و تکمیل پروژه های ناتمام در ورزش شهر شیراز و استان فارس زده است.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد رضا جوکار خبرنگار روزنامه تماشا در این خصوص گفت: هر مدیر کل ورزشی که اغلب با حکم سرپرستی هم بر روی صندلی مدیریت ورزش فارس می نشست، بخاطر متزلزل بودن جایگاهش قادر به اجرا و پیشبرد اهداف خود نبود و هیچ کدام نتوانستند کاری ماندگار در ورزش فارس به ثمر برسانند و خلاصه تمام فعالیت آنها معطوف به عزل و نصب های مدیران رده پایین و سرکشی و دید و بازدید به اتمام رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر این که ورزش فارس با معضل بی ثباتی مدیریت ورزشی مواجه است، ولی بزرگترین ضعفی که در ورزش فارس باعث پسرفت و عدم پیشرفت در  زیر ساخت ها و‌ امکانات ورزشی شده است عدم تعامل و همکاری مدیران ارشد استان می باشد.

به گفته این فعال حوزه ورزش، ضعفی که از استاندار فارس شروع میشود و به شهردار و نمایندگان مجلس و دیگر مدیران ارشد  استان میرسد.

او افزود: جایی که آنها هم در قبال ورزش و جوانان این شهر و مردم و ورزشکاران این استان مسئول هستند و باید نگاه ویژه ای به ورزش و جوانان داشته باشند.

جوکار خاطرنشان کرد: هر چند که فعالیت این مدیران هم تنها معطوف به چند دید و بازدید و نهایت حضور در چندین مسابقه تشریفاتی و انجام چندین مصاحبه شیرین در رابطه به ورزش می شود ولی عملا در این سالها هیچ کدام نتوانستند که کار عملی مفیدی برای ورزش  این شهر و استان انجام دهند.

او در ادامه نیز می‌گوید: شاید بزرگترین کاری که این مسئولین میتوانند برای پیشبرد ورزش این استان و شهر شیراز انجام دهند  تعامل و همکاری و تشکیل یک کارگروه تخصصی متشکل از استاندار، شهردار ، نمایندگان مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان و حتی روئسای هيئت های ورزش استان می باشد.

این خبرنگار حوزه ورزش نیز می‌گوید: با تعیین یک بودجه مشخص و تعیین وظایف هر ارگان بتوانند حداقل یک استادیوم و ورزشگاهی مجهز برای این شهر احداث کنند و یا بتوانند پروژه های همچون سالن  شش هزار سردار سلیمانی و ورزشگاه پارس را تکمیل کنند  تا اکثر رشته های ورزشی حرفه ای استان بتوانند از آن بهره مند شوند.

محمد رضا جوکار در خاتمه کلام افزود: مدیران ارشد استان باید بدانند که در مدت عمر کوتاه مدیریت آنها تنها یک کار اساسی برای این شهر نام آنها را تا ابد  در تاریخ ورزش این استان و شهر شیراز زنده نگه خواهد داشت.

محمد رضا جوکار خبرنگار روزنامه تماشا

Leave a Reply

Your email address will not be published.