آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 31 فروردین‌ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در این استان گفت: این آزمون به صورت همزمان و کشوری در 5 حوزه امتحانی در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون 3 هزار و 503 نفر به علاوه یک میهمان در استان نام‌نویسی کرده بودند، افزود: از این تعداد 2 هزار و 604 نفر به علاوه یک میهمان در آزمون امروز حاضر و 899 نفر غایب بودند.

استقلال با تصریح اینکه از 3 هزار و 503 نفر، یک هزار و 201 نفر آقا و 2 هزار و 302 نفر به علاوه بر یک میهمان خانم حاضر بودند، گفت: این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز؛ دانشکده مهندسی ساختمان شماره 2؛ دانشکده ادبیات ساختمان‌های شماره یک و 3 و حوزه پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز برگزار شد

رئیس جهاددانشگاهی فارس در پایان یادآور شد: آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد که نتایج آن نیز از طریق همین مرکز آزمون متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.