سپاه پاسداران در تمام حوزه‌ها نقش کلیدی و راهبردی دارد

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فراشبند در این خصوص گفت: نهاد مردمی سپاه با وجود هجمه‌ های دشمن همواره مظلوم واقع شده اما در تمام حوزه‌ها نقش کلیدی و راهبردی ایفا کرده است.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ پاسدار «جبار فروزان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی و اقدام شاخص امام راحل، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: این نهاد انقلابی در عمر ۴۴ ساله انقلاب، کارایی خود را به بهترین شکل ممکن در صحنه‌ های مختلف نشان داده و توانمندی‌ های این نهاد مردمی به گونه‌ای بوده که بازدارندگی لازم را داشته است و در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه شهرستان فراشبند اظهار کرد: سپاه پاسداران، نیروی تک بعدی نیست و کارآیی فراوانی دارد چرا که برگرفته از ماموریتی است که در قانون اساسی به عهده سپاه گذاشته شده است‌ و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ارزش‌ های انقلاب و پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب داشته است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فراشبند با اشاره به نقش سپاه در حوزه عمرانی گفت: در بحث سازندگی به جرات می‌توان گفت که کمترین طرح کوچک و بزرگی در کشور است که سپاه نقش اساسی، کلیدی و محوری در آن نداشته باشد و هم‌پای سایر دستگاه‌ها، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی عنوان کرد: سپاه در تولید علم نیز نقش برجسته ای دارد و از جمله می توان به شهید تهرانی مقدم و شهید فخری زاده که اکنون تمام جامعه امت اسلامی به وجود این شهدای عالم که توسط دشمن ترور شدند، افتخار می کنند پاسداران سپاه بودند.

او همچنین به این نکته تاکید کرد و افزود: سپاه با عملکرد مثبت و با فدا کردن شهدای بسیار، برادری خود را به همگان ثابت کرده اما همواره مظلوم واقع شده و وجود بیش از ۳۵ هزار شهید والامقام از این نهاد و هزاران جانباز بیانگر این است که پاسداران حاضرند برای امنیت کشور و سربلندی مردم و دفاع از مرز و بوم و ناموس کشور جان خود را فدا کنند.

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی را دژی مستحکم در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی عنوان کرد.

به گفته سرهنگ پاسدار «جبار فروزان»، نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه‌ های مختلف بوده و در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها بوده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می‌رود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان سرافراز اسلام، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف، خاصه فرماندهی و تک تک پاسداران انقلابی سپاه استان فارس و شهرستان فراشبند  خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.