تنهانام سه نماینده از فارس در سامانه شفافیت مجلس

سرانجام در سال پایانی مجلس انقلابی، سامانه ای تحت عنوان مدیریت شفافیت آرا نمایندگان مجلس راه اندازی شد، سامانه ای که برخلاف شعارهای هنگام تبلیغات غالب نمایندگان حاضر، اعلام آرا در آن اختیاری است.

به گزارش ایران ریپورتس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “سامانه شفافیت آرای نمایندگان در زمان حاضر به‌صورت اختیاری فعال شده است”، افزود: نمایندگانی که تمایل داشتند که آرای آنها درباره طرح‌ها و لوایح به‌صورت شفاف اعلام شود در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام آمادگی کرده‌اند لذا آرای آنها به‌صورت شفاف در سامانه درج می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 نماینده از هیئت رئیسه درخواست کرده‌اند که آرای آنها به‌صورت شفاف اعلام شود، گفت: پیش از این مذاکرات مجلس در جلسات علنی از رادیو سراسری به‌صورت زنده پخش می‌شد و با راه‌اندازی این سامانه آرای نمایندگان درباره طرح‌ها و لوایح نیز به‌صورت شفاف اعلام می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس، تاریخ شروع انتشار نتایج آرا از تاریخ چهارم بهمن سال 1401 می باشد.

نکته قابل توجه اینکه تنها در سامانه مذکور چند مطرح محدود بارگذاری شده که در میان آرای نمایندگان، از 18 نماینده استان فارس تنها نام سه نماینده جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت ارسنجان و پاسارگاد، روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان و حجت الله فیروزی نماینده فسا دیده میشود و سایرین تا لحظه انتشار خبر تمایلی به درج آرای خود بر همین چند طرح محدود نداشته اند.

علاقه‌مندان از اینجا می‌توانند آرای نمایندگان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر درباره ی: “

  1. مدیر پایگاه انتقال خون لامرد:

    نیازمند گروه های خونی مختلف

    لامرد – مدیر انتقال خون لامرد گفت: به علت تعطیلات نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان و کاهش شمار مراجعه کنندگان از همشهریان گرامی دعوت میکنیم که جهت اهدای خون به پایگاه ثابت خونگیری لامرد مراجعه کنند.

    به گزارش خبرنگار ایران ریپورت، سرکار خانم دکتر عاطفه غفاری مدیر پایگاه انتقال خون لامرد اظهار داشت: نیاز بیماران به فرآورده های خونی یک نیاز دائم است که در ایام تعطیلات و افزایش حوادث و به علت کاهش مراجعه کنندگان، نیاز به این مایع حیاتی افزایش پیدا می‌کند و اکنون به همه گروه‌های خونی در سطح شهرستان و استان نیازمند است.

    وی افزود در شهرستان لامرد روزانه به طور متوسط ۶۷۵۰ سی سی خون از اهداکنندگان خون دریافت می‌شود که جهت تامین نیازهای منطقه نیاز به افزایش اهدای خون توسط مردم خونگرم لامرد می‌باشد.

    پایگاه‌ انتقال خون شهرستان لامرد در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ غیر از روزهای تعطیل آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز میباشد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: اقایان هر سه ماه و بانوان نیز هر چهار ماه یک بار می‌توانند جهت اهدای خون مراجعه کنند.

    گفتنی است؛ همشهریان عزیز برای اهدای خون خود می توانند به آدرس: خیابان ۱۵ خرداد، خیابان شهید فهمیده، جنب جهاد دانشگاهی و یا شماره تلفن: ۵۲۷۲۶۶۱۵ و با پیج اینستاگرامی: lamerd.ibto@ مراجعه نمایند.
    خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.