چند انتصاب جدید در استان فارس

طی احکامی مدیرکل نوسازی فارس، فرماندار بختگان و مسئول امور شهرستان‌های معاونت گردشگری و زائرین استانداری فارس منصوب شدند.

مدیرکل جدید نوسازی مدارس فارس منصوب شد

محمد خلیل خرد به عنوان مدیرکل جدید نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس فارس منصوب شد.

به گزارش ایران ریپورتس، صبح شنبه و طی مراسمی محمد خلیل خرد به عنوان مدیرکل جدید مدیرکل جدید نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس فارس منصوب شد.

ازجمله سوابق خرد میتوان به مسئولیت در حراست و سازمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش فارس اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان منصوب شد

استاندار فارس در حکمی « عطاء اله جوکار» را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان منصوب کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد هادی ایمانیه صبح شنبه در حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان را به عطاء اله جوکار ابلاغ کرد.

در حکم استاندار فارس به سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان آمده است که: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی و امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان انتخاب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاکدستی و فساد ستیزی ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی ، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.

مسئول امور شهرستان‌های معاونت گردشگری و زائرین استانداری فارس منصوب شد

روح الله انصاری به سمت مسئول امور شهرستان‌های معاونت گردشگری و زائرین استانداری فارس منصوب کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد فرخ زاده در حکمی آقای روح الله انصاری را به سمت مسئول امور شهرستان های معاونت گردشگری و زائرین استانداری فارس منصوب کرد. متن حکم معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری خطاب به روح انصاری بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب اقای روح الله انصاری
سلام عیکم
نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و روحیه انقلابی جناب عالی و با عنایت به اهمیت نقش هماهنگی امور در حوزه گردشگری و زیارت در فرآیند تحول و پیشرفت استان فارس به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مسئول امور شهرستان های معاونت گردشگری و زائرین استانداری فارس منصوب می شوید.
انتظار میرود همچون گذشته با ایده پردازی و بهره گیری از دانش و خرد جمعی همسو با اهداف کلان کشور و نقشه جامع گردشگری استان در تحقق اهداف و مأموریتهای زیر اهتمام داشته باشید.

– پیگیری، پایش و ارتباط مستمر با فرمانداران در تدوین و پیاده سازی نقشه جامع گردشگری استان فارس به تفکیک شهرستان ها

– بهره گیری از ظرفیت های نخبگانی و دانشگاهی در ارتقاء کمی و کیفی حوزه های گردشگری در شهرستان های فارس

– استفاده از ظرفیتهای مردمی در راستای تحقق گردشگری تعالی بخش در سطح استان فارس

– ایجاد هماهنگی، هم افزایی بین بخش خصوصی و دولتی و بویژه محافل دانشگاهی در شهرستانها جهت ارتقاء شاخص های گردشگری استان فارس

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.