پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آنان را یادگاران ارزشمند روزهای مجاهدت و ایثار خواند.

به گزارش ایران ریپورتس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «مهرزاد لطفی» به این مناسبت آمده است:

سال های پرافتخار دفاع و مجاهدت از خاک پرگهر ایران اسلامی، به مدد انسان های شریف و والامقامی رقم خورد که قهرمانانه، لباس رزم بر تن کرده، در برابر دشمن اشغالگر سینه سپر کردند و به بهای جان خود، وطن عزیزمان را پاس داشتند.

مردان و زنانی که با ایمانی راسخ و یقین استوار تعبیرگر واژه ایثار بودند و از یادگاران ارزشمند آن ایام، آزادگان غیوری هستند که رنج سال های سخت اسارت را نیز به جان خریدند؛ فرزندان شریفی که بازگشتشان، موجی از نور و امید بود برای ایران عزیزمان.

بیست و ششم مرداد، سالروز ورود آزادگان قهرمان سال های مقدس جهاد و دفاع را به وطن گرامی می داریم و به پاس همت بلند و صبوری بی حد و حصرشان در ایام سخت اسارت، قدردان یکایک آنان هستیم؛ آنان که با تاسی به سرور آزادگان جهان که این روزها به نام ارزشمندشان متبرک است، سرمشق ارزشمندی برای یکایک ما و برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی بر جای نهادند.

همچنین این روز را به تمامی آزادگان عزیز خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز که مایه سربلندی و مباهات این مجموعه هستند تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان، برای یکایک شما عزیزان سلامت و موفقیت روزافزون خواستارم.

امید است پروردگار متعال یکایک ما را در مسیر تحقق آرمان های رفیعی که شما عزیزان به دفاع از آن برخاستید یاری کرده و همواره وطن اسلامیمان از گوهره وجود انسان های ارزنده ای چون شما، آباد بماند.

دکتر مهرزاد لطفی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

Leave a Reply

Your email address will not be published.