همه هیبت تان در مقابل فقط یک نیرو از ۵ نیروی مقتدر سپاه ظرف چند ساعت از هم پاشید

جلسه هم افزایی سازمان بسیج سازندگی با مسئولین ادارات شهرستان لارستان با حضور سرهنگ علی اکبر طحان، دکتر داریوش دهقان و سرهنگ پاسدار عیسی افسری برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، علی اکبر طحان ضمن تبریک حمله غرور آفرین سپاه پاسداران به رژیم اشغال گر قدس گفت: همه هیبت تان در مقابل فقط یک نیرو از ۵ نیروی مقتدر سپاه ظرف چند ساعت از هم پاشید چون بنا شد فقط تنبیه شوید امان از آن روزی که ولایت فرمان نابودی تان را بدهد گمان نمی کنم در مقابل نیروی مقتدر دریایی و زمینی و قدس و بسیج مردمی سپاه و شیرمردان ارتشی بیش از چند ثانیه طول بکشد که شما را به دوران سامری و گوساله پرستیتان بفرستیم..

مسئول بسیج سازندگی در ادامه گفت: محرومیت ها در مناطق استان فارس به دو صورت می باشد عام و عمومی مثل آب آشامیدنی، راه روستایی و … که طی تفاهم نامه با  قرارگاه امام حسن محتبی(ع) در  ۱۳ موضوع مختلف برای مدت ۳ساله اجرا خواهد شد. محرومیت های جز و شخصی همچون اهداء جهیزیه، ترمیم مسکن و… با استفاده از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی کوثر قابل اجرا می‌باشد. قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان لارستان می توان با استفاده از ظرفیت های این دو قرارگاه خدمات خوبی به مناطق روستایی و محروم برساند. 

دکترداریوش دهقان فرماندار شهرستان لارستان نیز در این نشست گفت: ما کمال تشکر و قدر دانی را از سپاه پاسداران بابت جواب کوبنده سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی، را داریم. سپاه پاسداران همان طور که در بحث محرومیت زدایی باعث شادی نیازمندان شده هست با این حمله غرور آفرین نیز مردم کشور را خوشحال کردند. 

 فرماندار لارستان در ادامه ضمن بررسی و عنوان محرومیت های شهرستانی گفت:  در عرصه های آب، راه، مسکن، آبخیز داری و…  در شهرستان لارستان محرومیت های زیادی وجود دارد.  مردم لارستان در تمامی زمان ها و عرصه ها پای کار نظام بوده اند و بارها وفاداری خود را به کشور اثبات کرده اند. ما از زحمات سپاه ناحیه و بسیج سازندگی سپاسگذاریم و خواهشمندیم در تسریع محرومیت زدایی شهرستان ما را بیشتر از پیش یاری کنند. بسیاری از روستاهای ما نیازمند توجه هستند زاهد محمود، بلوچی و…. تنها راه درآمد روستاهای ما کشاورزی می باشد که ما باید توجه بیشتری به روستاهای در بحث کشاورزی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لارستان نیز با اشاره به عملیات سپاه پاسداران بر علیه اسرائیل افزود: تمام رسانه های دنیا بسیج شده اند که به دروغ نشان بدهند این حمله خطر و ضرری  برای اسرائیل نداشته است اما آنها خوب میداند که این عملیات بسیار موفقیت آمیز بوده است.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری ضمن اشاره به خدمات بسیج سازندگی در شهرستان لار گفت: در سال گذشته شاهد خدمات مختلف بسیج سازندگی اعم از کمک مومنانه، وام های اشتغال زایی، خدمات گروه های جهادی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی بوده ایم.

در ادامه این سفر مسئول بسیج سازندگی ضمن بررسی طرح ها و پروژه های در حال اجرا شهرستان لارستان از قرارگاه پهنه ای این شهرستان دیدن کردند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.