تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز مهیای حضوری پررنگ در لیگ برتر استان می‌شود

سرمربی تیم نوجوانان بهمن شیراز از آمادگی بالای بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ برتر استان خبر داد.

تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز

به گزارش ایران ریپورتس، احسان راستی سرمربی تیم نوجوانان بهمن شیراز با اشاره به روحیه بالای بازیکنان این تیم اظهار داشت: ما کار را از صفر در لیگ برتر فوتبال نوجوانان شیراز آغاز کردیم و بعد از ارائه بازی های خوب و قابل قبول، زمان رفتن به یک سطح بالاتر و لیگ برتر استان بود.

وی ادامه داد: با آینده نگری پارسال و ادغام بازیکنان تیم بهمن با نفراتی از مدرسه فوتبال، امیدواریم تیمی قدرتمند و خوب را راهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس کنیم.

راستی با اشاره به کادر مربیگری خود متشکل از آقایان جواد زارع، رسول حسینی، محمدباقری و مهدی زارع عنوان کرد: این است که فوتبال خود را به بقیه تیم های حاضر در لیگ دیکته کنیم و فوتبالی متفاوت را ارائه دهیم.

وی با ذکر اینکه می خواهیم نشان دهیم با سلامت و راه درست درکنار برنامه ریزی می توان به نتایج خوبی رسید، تصریح کرد: بزرگترین و مهم ترین هدف ما معرفی بازیکنان خوب و توانمند تیم فوتبال بهمن شیراز به تیم های بزرگ و مطرح کشور است.

بازیکن سابق تیم های فجر شهید سپاسی و برق شیراز در پایان گفت: پیش بینی بازی های سخت و حساسی را داریم ولی ما هدفمند و با برنامه وارد مسابقات خواهیم شد تا به اهداف و نتایج مدنظر برسیم.

قابل ذکر است که بهمن شیراز یک تیم ریشه دار و قدیمی در کلانشهر شیراز است که با دارا بودن تیم فوتبال در رده های مختلف سنی، سابقه حضور موفق در لیگ های کشوری در رده های مختلف را دارد.

احسان راستی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز
جواد زارع، مربی تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز
رسول حسینی و مهدی زارع، مربیان تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز
محمد باقری، مربی تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز
تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز
تیم فوتبال نوجوانان بهمن شیراز

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.