نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های شورا‌ اعلام خواهد شد

احمدی‌زاده گفت: در روز‌های آتی نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا پس از بررسی نتیجه هیات‌های نظارت به داوطلبان اعلام خواهد شد که پس از طی مراحل قانونی اعلام عمومی می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس، رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: ماه مهمانی خداوند متعال و ایام شب‌های قدر فرصت مناسبی است برای پالایش روح از گناهان و اشتباهات و کسب اندوخته‌های معنوی و فضائل اخلاقی که امیدواریم به لطف الهی همگان از این برکات بهره‌مند شوند.

احمدی زاده گفت: شورای اطلاع رسانی از ابتدای تشکیل تا کنون، توفیقات زیادی در تقویت همگرایی و هماهنگی رسانه‌ها در سطح استان برای فعالیت در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولت و دستگاه‌های دولتی به مردم داشته است.

او افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا همدلی رسانه‌ها به اوج خود رسیده و همه مجموعه‌های رسانه‌ای در خط مقدم مبارزه و مقابله با کرونا به خوبی عمل کردند که از همه این عزیزان قدردانی می‌شود و امیدواریم همچنان تا پایان پاندمی این فعالیت‌ها بنحو احسن ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: در موضوع انتخابات تدابیر لازم و همه آمادگی‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در سطح استان اعم از شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها فراهم شده است که طبق تقویم اجرایی انتخابات در حال انجام است.

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در روز‌های آتی نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا پس از بررسی نتیجه هیات‌های نظارت به داوطلبان اعلام خواهد شد که پس از طی مراحل قانونی اعلام عمومی می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: آنچه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است، سلامت و امنیت انتخابات است همچنین امانتداری رأی مردم و مبنا قرار دادن قانون در تمامی فرایند‌های انتخاباتی و تاکید بر اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون سر لوحه کار خود قرار دهند و، اما موضوع مهم تقویت و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها است. حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی بعنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

او تاکید کرد: ما به عنوان عوامل اجرایی باید از حقوق تمامی داوطلبان دفاع کنیم و در عین حال حافظ ارزش‌ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی هم باشیم.

احمدی‌زاده در ادامه تاکید کرد: در شورای اطلاع رسانی استان نیز از همه تدابیر برای افزایش مشارکت مردمی استفاده می‌شود و ایده‌های هموطنان بویژه نخبگان استان استقبال می‌شود که از شهروندان و صاحب نظران در این عرصه دعوت می‌شود دیدگاه‌های خودرا به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ارسال کنند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی در بخش‌های مختلف اجرایی، انتظامی، امنیتی وسیاسی اجتماعی اظهار امیدواری کرد: مردم با هوشیاری و درک شرایط تحریم‌های ظالمانه و سخت اقتصادی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس از این آزمون‌ها سربلند خواهند شد و هجمه‌ها و عملیات روانی دشمنان با هدف ایجاد یاس ونامیدی خللی در اراده مردم و‌ مشارکت در انتخابات نخواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات از تمامی دستگاه‌ها، ادارات و ظرفیت‌های رسانه‌ای در خواست کرد با همراهی با شورای اطلاع رسانی در انتشار و اطلاع رسانی محتوا‌های مشوق برای شرکت در انتخابات همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به همه گیری بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه با تهدید نوع جدید ویروس جهش یافته از هند روبرو هستیم، با گسترش این نوع بیماری ها، بیش از پیش در رعایت اصول بهداشتی باید تلاش کرد و از مردم هموطنان عزیز تقاضا می‌شود علی‌رغم مشکلات فراوان برای حفظ سلامت خود و خانواده‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

Leave a Reply

Your email address will not be published.