مهدی آزادی مدیرکل پست فارس: هم افزایی برای ساماندهی بازار مرغ

مدیرکل پست استان فارس با بیان اینکه هدف از عقد این قرارداد سراسری، شفاف کردن فرآیند کشتار و توزیع آن در بازار می باشد، خواستار همکاری مضاعف بین دستگاه های مربوطه در راستای اجرای این قرارداد به نحو مطلوب شد.

به گزارش ایران ریپورتس، طی جلسه ای که با حضور مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس، حسین پور مدیر بازرگانی صمت، زمانی معاون جهادکشاورزی و مشکات مدیرعامل اتحادیه شرکتهای کشتارگاهی شیراز  در اداره کل صنعت، معدن و تجارت  استان فارس برگزار شد، چالش های موجود در اجرای قرارداد سراسری نظارت بر کشتارگاه های مرغ شیراز مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه مدیرکل پست استان فارس به مشکلات موجود در اجرای قرارداد فوق از جمله عدم هماهنگی برخی کشتارگاه های مرغ با اداره کل پست فارس مورد بررسی قرار گرفت.
آزادی ضمن اشاره به ویژگیهای  سیستم نظارتی شرکت پست از جمله امکان ردیابی مسیرخودروهای حامل مرسولات پستی، در خصوص  نامناسب بودن فضای کاری جهت انجام عملیات پستی مطالبی بیان کرد.
وی در ادامه جلسه با بیان اینکه هدف از عقد این قرارداد سراسری، شفاف کردن فرآیند کشتار و توزیع آن در بازار می باشد، خواستار همکاری مضاعف بین دستگاه های مربوطه در راستای اجرای قرارداد فوق به نحو مطلوب شد.
در ادامه جلسه مشکات ضمن رضایتمندی از زیرساخت شرکت پست، در خصوص مشکلات موجود در سامانه جامع تجارت مطالبی را بیان کرد و خواستار رفع آنها شد.
در انتهای جلسه محمودزاده در راستای حل مشکلات مذکور قول مساعدت داد و برگزاری جلسه ای ویژه با هدف شناسایی و ارائه راهکار در سامانه جامع تجارت را در دستور کار قرار داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.