معرفی شهردار شیراز تا پایان هفته

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز این هفته در جلسات داخلی شورا با جدیت به بررسی صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی شهردار شیراز خواهند پرداخت.

اهتمام شورای شهر برای انتخاب شهردار در هفته جاری/ احتمال اضافه شدن گزینه‌های جدید به لیست انتخاب شهردار شیراز

به گزارش ایران ریپورتس، در پی جمع‌بندی یک لیست ۱۴ نفره برای تصدی شهردار شیراز، شورای شهر شیراز این هفته جلسه علنی و جلسات کمیسیون‌ها را لغو خواهد کرد تا در جلسات داخلی با جدیت بر انتخاب شهردار تمرکز کند. 

سخنگوی شورای شهر شیراز با اعلام این خبر گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه شورا، این هفته کلیه جلسات کمیسیون‌ها و صحن علنی لغو خواهد شد تا اعضا با ورود عملیاتی به بحث انتخاب شهردار، برنامه‌های گزینه‌های نهایی را مورد بررسی قرار داده و هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند. 

علی‌اکبر سلطانی افزود: بر اساس ابلاغیه جدید مبنی‌بر انتخاب شهردار تهران به سایر کلانشهرهای با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، که بر اساس تبصره یک ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اعلام شده است، احراز صلاحیت شغلی برای شهرداران این کلانشهرها منتفی است و شهردار به‌عنوان رجل سیاسی تلقی می‌شود؛ لذا بر این اساس ممکن است افراد دیکری نیز به لیست فعلی اضافه شوند. 

وی ادامه داد: این تبصره شامل بررسی رشته و سوابق شغلی و داشتن ۹ سال سابقه مدیریتی بود که اکنون باطل شده است.

سلطانی گفت: بر این اساس این موضوع در جلسات شورا مطرح خواهد شد و با توجه به تغییر معیار اولیه احتمال تجدید نظر و اضافه شدن افراد دیگری در لیست وجود دارد. 

عضو شورای شهر شیراز افزود: بر این اساس طی هفته جاری افرادی که برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند، از برنامه‌هایشان دفاع خواهند کرد و در نهایت گزینه نهایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.