تمرینات تیم فوتبال فجر سپاسی از هشتم شهریور شروع می‌شود

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ابتدا قرار بود تمرینات تیم از اول شهریورماه آغاز شود اما چون شروع لیگ برتر به اواخر مهرماه کشیده شد،تمرین های تیم فجر هم از هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس، امیرحسین جوانی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هواداران تیم فجر نگران نباشند با کمک مسئولان استان تیمی در حد نام شهید سپاسی برای حضور در مسابقات لیگ برتر می بندیم.

وی اضافه کرد: در مورد بازیکنان جدید نیز بر اساس فهرست سرمربی تیم یارگیری خواهیم کرد ضمن اینکه بازیکنان فصل گذشته تیم که قراردادشان تمام شده طبیعی است که برای تیم جدیدشان تصمیم بگیرند.

جوانی ادامه داد: بازیکنان قبلی که سرباز هستند در تیم حضور دارند و با بازیکنان مد نظر سرمربی تیم هم در حال مذاکره هستیم اما آنچه در شبکه های اجتماعی در فصل و انتقال منتشر می شود درست نیست.

سرپرست تیم فجر  بیان کرد: برخی بازار نقل و انتقال را داغ نگاه داشته اند، امیدوارم در  فوتبال ایران اتقاق خوبی رخ دهد تا از افزایش بی رویه  قیمت بازیکنان جلوگیری شود، به عنوان مثال بازیکنی که ۵۰۰ میلیون تومان می گرفته  هم اینک  در این آشفته بازار رقم قرارداد خود را  حتی تا  ۱۰ برابر  هم بالا برده است که این رقم ها برای تیم های صنعتی مشکل ندارد اما برای تیمی مانند فجر پرداخت این رقم ها سخت است و شدنی نیست.

 جوانی ادامه داد: تیم فجر پس از هشت سال به  لیگ برتر صعود کرد و همه باید کمک کنند تا تیم قوی روانه مسابقات کنیم و بتوانیم در میانه جدول خود را حفظ کنیم.

مبلغ مصوبه شورای شهر دریافت نشده است 

وی گفت: شورای پنجم شهر شیراز برای صعود به تیم فجر به لیگ برتر سه میلیارد تومان مصوب کرد با توجه به این که مراحل اداری هم طی شده اما هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است همچنین  از شورای ششم  هم انتظار داریم که آنها هم کمک کنند زیرا  تیم فجر متعلق به شهر شیراز است.

رقابت های دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با نام جام خلیج فارس با شرکت ۱۶  تیم پس از چندین  بار تغییر در شروع آن قرار است از اواخر  مهرماه آغاز شود، اگر بازهم تاریخ تغییر نکند.

تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از لیگ برتر دوره بیستم سقوط کردند و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران جایگزین آنها شدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.