غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از موزه دفاع مقدس فارس با حضور منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز

منتخبین شورای شهر شیراز در اولین گام با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای انقلاب، امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، مراسم غبارروبی گلزار شهدا با حضور منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز در دارالرحمه شیراز برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان مردم برای ششمین دوره شورای شهر شیراز با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی پس از قرائت فاتحه، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

در ادامه اعضای منتخب شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز نخستین جلسه و دیدار رسمی خود را با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و زیارت شهدای گمنام در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار کردند.

در این جلسه سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای شهر شیراز با بیان اینکه مردم شریف شیراز افرادی را انتخاب کردند که ولایت مدار و همگی انقلابی هستند بیان داشت: انتظار مردم در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از سه قوه و شورای شهرهای این است که بتوانند با توجه به یکپارچگی در عقیده و تفکر آنها به وجود آمده مشکلات حوزه های مختلف مردم را به سرانجام برسانند و مردم را از گرفتاریهای مختلف به جود آمده نجات دهند.

در ادامه این نشست تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس سردار جابر مهدیار، سردار محمدباقر رنجبر و سردار محمدعلی شیخی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ضروریت ها و نیاز های شهر شیراز و توجه لازم نسبت به حوزه دفاع مقدس توسط اعضای منتخب شورای شهر شیراز پرداختند .

در این جلسه تعدادی از اعضای منتخب شورای شهر شیراز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند و بیان داشتند: یکی از حوزه های مورد توجه شورای ششم بحث حوزه دفاع مقدس و توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که در این راستا در جهت ساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس توجه لازم صورت خواهد گرفت.

آنها تاکید کردند: در جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت قالب باشد خدمات موثری صورت خواهد گرفت و ادامه راه شهدا همان خدمت به مردم است که باید در این راستا کوشا باشیم.انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.