سرپرست بهزیستی فارس: مناسب سازی کنید تا از مالیات معاف شوید

سرپرست بهزیستی فارس گفت: موسسات حقوقی و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان، به ازای انجام خدمات مناسب‌سازی از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

محمدرضا هوشیار یکشنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۵۵ مرکز حقیقی و ۴۰۰ موسسه حقوقی در قالب کمیسیون ماده ۲۶ مجوز فعالیت خود را از بهزیستی فارس دریافت کرده‌اند، گفت: با استناد به ماده ۲۴ قانون جامع حمایت از حقوق معلولین ۱۰۰ درصد هزینه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای احداث و تجهیز و توسعه و مناسب سازی تمامی مراکز توانبخشی، نگهداری و مراقبتی حرفه‌آموزی، آموزشی، کارآفرینی، رفاهی و مسکن مورد نیاز افراد دارای معلولیت با تایید سازمان به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

سرپرست بهزیستی فارس تاکید کرد: هزینه‌های فوق در صورتی که به تایید کارشناسان سازمان بهزیستی رسیده باشد قابل ارائه به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی است.

هوشیار در ادامه اظهار کرد: بهزیستی فارس از کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را مشغول به کار می‌کنند نیز با پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای سهم کارفرما (پرداخت دو سوم حق بیمه سهم کارفرما) و پرداخت تسهیلات کم‌بهره تا سقف ۲۰ میلیارد ریال ( به ازای هر نفر صد میلیون ریال تا سقف ۲۰ نفر ) در راستای اشتغال جامعه هدف حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان فارس خاطرنشان کرد: این مبالغ تسهیلات مربوط به دستورالعمل سال ۱۴۰۰ است و حتما مبلغ تسهیلات در دستورالعمل و برش تسهیلاتی سال جاری افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.