رئیس ثبت اسناد: برای ۱۳۱ میلیون هکتار عرصه ملی در کشور سند صادر شده است

رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه 90 درصد از عرصه‌های ملی فارس سند دار شد، گفت: از ۱۳۷ میلیون هکتار عرصه ملی، ۱۳۱ میلیون هکتار آن سند دار شده است.

رئیس ثبت اسناد: برای ۱۳۱ میلیون هکتار عرصه ملی در کشور سند صادر شده است

 به گزارش ایران ریپورتس،رئیس ثبت اسناد و املاک کشور، امروز طی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه وسعت کشور ۱۶۴ میلیون هکتار است که ۱۳۷ میلیون هکتار آن عرصه ملی است گفت: سال گذشته موفق شدیم برای ۱۳۱ میلیون هکتار از عرصه‌ها سند صادر کنیم و میزان باقی مانده منتظر تعیین تکلیف است که در اسرع وقت انجام می‌شود.

بابایی به وجود ۱۸ میلیون هکتار زمین کشاورزی در کشور اشاره کرد و گفت: هدف گذاری برای سال آینده تعیین تکلیف زمین های بدون سند است.

 معاون قوه قضاییه از کشاورزان خواست که برای دریافت سند زمین های کشاورزی خود اقدام کنند و گفت: برای بیش از ۹۰ درصد از عرصه‌های ملی  استان فارس سند صادر شده است.

 معاون قوه قضاییه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور، در ارتباط وبیناری با مدیران املاک و کاداستر ٣١ استان کشور، بر هویت بخشی زمین‌های ملی تاکید کرد و از مدیران مربوط خواست دوره‌های نقشه برداری حرفه‌ای برای کارکنان مراکز و هم شهرستان‌های هر استان برگزار کنند تا برنامه جامع کاداستر کشاورزی با مستندسازی زمین‌ها به پایان برسد.

بابایی با اشاره به اینکه هیچ مشکل اعتباری نداریم و همه باید پای کار باشند تا موضوع کاداستر کشاورزی به پایان برسد گفت: مدیران روند کار را با مسئولان ثبت در جریان بگذارند و به صورت شبکه‌ای و مویرگی موضوع کاداستر تا به نتیجه رسیدن پی گیری شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.