جریان اصلاحات و دکتر باغگلی دو لبه قیچی برای انهدام آموزش و پرورش هستند

محمدحسین روزی‌طلب مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس در پیامی با بیان اینکه جریان اصلاحات و دکتر باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دو لبه قیچی برای انهدام آموزش و پرورش هستند، اظهار داشت: جریان اصلاحات پیگیر تعطیلی تربیت معلم و امور تربیتی و ایجاد هرج‌و‌مرج در روند کار تعلیم و تربیت کشور بودند و دکتر باغگلی هم معتقد است آموزش و پرورش بهم ریخته قهراً رو به فروپاشی است و عاقلانه‌ترین کار آن است که هزینه تعلیم و تربیت هر خانواده را به خودشان دهیم.

این فعال سیاسی جریان انقلابی و پیشکسوت فرهنگی با تصریح بر این دو لبه آسیب به آموزش و پرورش بیان کرد: این در حالی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، آموزش و پرورش شالوده و اساس جامعه است و باید شالوده را محکم کرد نه این که آن را جمع کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، متن کامل این پیام بدین شرح است:

جریان اصلاحات و دکتر باغگلی دو لبه قیچی برای انهدام آموزش و پرورش هستند

جریان اصلاحات پیگیر تعطیلی تربیت معلم و امور تربیتی و ایجاد هرج و مرج در روند کار تعلیم و تربیت کشور بودند، زیرا کارکرد وزارت آموزش و پرورش بدون تربیت معلم و استخدام افراد متفرقه به عنوان معلم با مجوزهای اضطراری سال به سال مجلس مانند تعطیل کردن دانشگاه علوم پزشکی و اداره بیمارستان‌ها با استخدام افراد متفرقه به عنوان پزشک است؛ این یک لبه قیچی.

آقای دکتر باغگلی هم معتقد است آموزش‌و‌پرورش بهم ریخته قهراً رو به فروپاشی است، عاقلانه‌ترین کار آن است که هزینه تعلیم و تربیت هر خانواده را به خودشان دهیم، مادران دانش‌آموزان خودشان بهترین تصمیم را خواهد گرفت؛ این هم لبه دیگر قیچی.

آقای دکتر باغگلی صحبت‌های حضرت آقا را گوش نداد‌ه‌اند که بارها فرموده‌اند: آموزش و پرورش شالوده و اساس جامعه است باید شالوده را محکم کرد نه این که آن را جمع کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.