واکنش نمایندگان فارس به سیلی زدن به یک سرباز

فیلمی با این مضمون که «ماشین نماینده مجلس قصد ورود به خط ویژه را داشته که به دلیل نداشتن کارت تردد، با ممانعت سرباز راهور مواجه می شود. در ادامه نماینده مجلس مقابل چشمان شاهدان یک سیلی زیر گوش این سرباز می زند.» در روزهای گذشته جنجال بسیاری در فضای مجازی داشته و دست به دست می شود.

به گزارش ایران ریپورتس، درهمین خصوص چهار نفر از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نسبت به این حرکت نماینده سبزوار در مجلس در شبکه اجتماعی خود واکنش نشان دادند.

روح‌الله نجابت، نماینده شیراز و زرقان:
«شما به یک جوان سیلی نزدید، به اعتبار مجلس و امید مردم سیلی زدید! مجلس با کسی عقد اخوت نبسته و پشت مظلوم می‌ایستد.»

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد:
«فرقی ندارد نماینده باشی یا دادستان، مدیر باشی یا وزیر، فرماندار باشی یا استاندار، آنجا که تخلف کردی، در برابر قانون گردن کشی کردی، و به دنبال سوء استفاده از قدرتت بودی، محکوم به شکستی.»

حسین حسین‌زاده، نماینده لارستان:
«مجلس نماد قانون است. در موضوع اخیر هم قانون بالاتر از تک‌تک ما نمایندگان است. ‏اولین احساس من شرمندگی برابر سربازان زحمت‌کش بود. منتظر اعلام نظر رسمی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستم تا موضوع از مسیر قانونی بررسی شود.»

حجت الله فیروزی، نماینده فسا:

«هیچکس با قانون شکنی و بداخلاقی موافق نیست. ولی نباید رفتار اشتباه یک نماینده در یک شرایط خاص را به نام یک مجلس تحول خواه و مدافع حقوق ملت نوشت. شاید مجلس انقلابی، دولت خسته و کم تحرک را با ده ها اشتباه بخاطر شزایط خاص کشور تحمل کند، ولی قطعا هنجارشکنی نمایندگان را تحمل نمی کند.»

قابل ذکر است که ماجرای برخورد زننده یک نماینده مجلس از همان ابتدا با واکنش های مختلفی مواجه شد. بلافاصله قالیباف، رئیس مجلس با انتشار توئیتی این ماجرا را تقبیح کرده و دستور پیگیری داد. بسیاری از نمایندگان انقلابی هم از عزم مجلس برای پیگری این موضوع وعده دادند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.