رئیس اتاق بازرگانی فارس: از اقدامات علمی در حوزه اقتصاد حمایت می‌کنیم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: از هر اقدام و کوشش علمی در حوزه اقتصاد حمایت می‌کنیم و معتقدیم که علم می‌توانند ابزار مهمی برای حرکت صحیح و ریل گذاری مناسب در حوزه اقتصاد کشور باشد.

به گزارش ایران ریپورتس، جمال رازقی، دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی فارس و دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) در شیراز افزود: سال‌هاست اقتصاد ما با مشکلات ساختاری مواجه است و امروز و در این مقطع باید بخش‌های مختلف باید بکوشند و در زمینه اصلاح ساختارها گام‌های اساسی بردارند تا ضمن ریل گذاری صحیح، چشم انداز مناسبی را هم بتوان تدوین و مشخص کرد.
وی، ضمن ابراز خرسندی از رویکرد دانشگاه امام صادق (ع) در پرداختن به مسائل واقعی نظام اقتصادی ادامه داد: امضای این تفاهم نامه آغاز حرکتی جدید در جهت طراحی و پیاده سازی ابتکارهای نو برای همکاری‌های ‌مشترک است.
بر اساس این مطلب در تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی فارس و دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) به مواردی همچون مشارکت‌های علمی و اجرایی، کیفیت همکاری‌ها و نحوه اجرای تعهدات در ضمن تشکیل یک کمیته مشترک تام الاختیار تاکید شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.