افزایش 300 نفری اشتغالزایی با توسعه تولید در کارخانه کاشی زرقان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک زرقان گفت: با افزایش این 2 خط تولید اشتغالزایی در این کارخانه از ۴۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

افزایش 300 نفری اشتغالزایی با توسعه تولید در کارخانه کاشی زرقان

به گزارش ایران ریپورتس، آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک در شهرستان زرقان با حضور استاندار فارس و هیات همراه، امام جمعه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار زرقان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک، مطرح کرد: با تایید و پیگیری ۱۹ فقره ثبت سفارش توسط متقاضی باعث شد تا این واحد تولیدی به بازسازی، نوسازی و همچنین افزایش خطوط تولیدی خود اقدام کند.

وی افزایش دو خط تولید به ظرفیت فعلی تولید در این کارخانه را یک اقدام جهادی و قابل ستایش دانست و در این زمینه گفت: افتتاح طرح توسعه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با افزایش دو خط تولید به ظرفیت ۲ میلیون مترمربع و سرمایه‌گذاری حدود هفت هزار میلیارد ریال میزان اشتغالزایی در این کارخانه از ۴۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان صمت فارس برخی از تولیدات کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در زرقان را منحصر به فرد دانست و گفت: به دلیل استفاده از تجهیزات و نوسازی خطوط تولید این مجموعه تولیدی توانسته است تا محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز و خواسته‌های درونی کشور به کشورهای خارجی نظیر عراق، پاکستان و آسیای میانه صادر کند.

حمیدرضا ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هر یک از ما تکلیف داریم تا بتوانیم شرایط لازم تولید و ایجاد ظرفیت در واحد‌های تولیدی را با جذب سرمایه و ارائه طرح‌های توسعه‌ای فراهم کنیم تا زمینه‌ساز اشتغال و رونق اقتصادی شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.