آغاز به کار حزب مردمی اصلاحات در فارس

طی مراسمی، آغاز فعالیت حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در استان فارس، رسما اعلام شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، طی مراسمی، فعالیت رسمی حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، در استان فارس و با مرکزیت شهر شیراز آغاز و اعلام شد که فراخوانی اواخر مرداد امسال برای جذب اعضا در این حذب، منتشر خواهد شد.

عرشیا قوامی دبیر حزب مردمی اصلاحات فارس جمعه ۲۷ تیر در این مراسم با بیان اینکه نباید گذاشت اقدامات برخی افراد به اسم اصلاح‌طلب منجر به تخریب یک جریان سیاسی مردمی شود. گفت: خط قرمز ما حق مردم است.می‌خواهیم صدای فریاد ملت در گوش مسئولین و جامعه باشیم.

او با بیان اینکه همه موضوعات قابل اصلاح است، جوانگرایی را از مولفه‌ها و رویکرد اصلی این حزب جدید دانست و افزود: اصلاحات اقبال عمومی خود را از دست نداده زیرا محور پشتیبانی کننده این جریان مردم هستند، لذا تا مردم هستند اصلاحات نیز است.

قوامی خاطرنشان کرد: عملکرد برخی افراد و گروه‌ها باعث دلسردی مردم از جریان اصلاح طلب شده اما این به معنای عدم وجود اقبال مردمی یا از بین رفتن آن نیست.

او عنوان کرد: ایراد و اشکال و انتقاد از عملکرد و هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب وارد است اما جریان اصلاحات در درون خود به «خود انتقادی» می‌پردازد که سندیت آن را در روزنامه اصلاح طلب می‌بینید.

دبیر حزب اصلاحات ایران اسلامی فارس همچنین با اشاره به فعالیت این حزب در استان با تاکید بر این که با تکیه بر اعتبار مردمی اصلاحات فعالیت خود را آغاز و حرکت خواهیم کرد، گفت: جلو پدرخوانده و مادرخوانده‌ها و افرادی که می‌خواهند به اعتماد عمومی ضربه وارد کنند، می‌ایستیم.

قوامی با بیان اینکه کار در این عرصه بسیار سخت است اما مبنای کار ما صحت و سلامت اقدامات است، گفت: باید بپذیریم یک فعالیت جامع و گسترده غیر واقعی ومتعصبانه توسط عده‌ای برای تخریب اصلاحات انجام شده است،  لذا برای برون‌رفت از این فضای ایجاد شده جذب حداکثری نخبگان و ارائه نظریه نظریه‌های راهبردی در راستای استفاده از همه پتانسیل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

او مدعی شد که مافیای قدرت در جریانات حزبی به دنبال مهره‌چینی نور چشم‌های خود در مناصب و مسئولیت‌های مختلف هستند باید این فضا را شکست و به سمت استفاده از افراد متخصص و آگاه در جایگاه خود حرکت کرد.

قوامی خاطر نشان کرد: در نقد عملکردها نباید متعصبانه به موضوعات نگاه کرد و از نقطه قوت‌ها گذشت؛ جناح اصلاح طلب شانس و اقبال عمومی بسیار بالایی در پذیرش مردمی دارد لذا باید با اتخاذ تصمیمات صحیح و ترسیم اهداف عینی و ملموس فضای عمومی را در دست گرفت.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.