مسئله مهمی که بادپای عزیز یادآوری کرد

منصوره طاهری| فعال اجتماعی

منصوره طاهری

خودش می‌گوید خون لری‌اش جوشید و درآنی حرامی ملعون را زمین‌گیر کرد، آری «فرزاد بادپا» شیرمرد لُرتبار سومین حرم اهل بیت (ع) است که جان بسیاری از زوار شاهچراغ (ع) را نجات داد.

قهرمان این روزهای کشور مسئله مهمی را به همه یادآوری کرد؛ وقتی دشمن به سرزمین و خانه ما تعرض کند، دیگر قومیت و نژاد، رنگ باخته و فرقی ندارد که لر باشی یا فارس، شهری باشی یا روستایی بلکه باید دشمن را از پای درآوری و زمین گیر کنی.

شاید بد نباشد اگر همه ما هر روز فیلم رشادت های این جوان لرزبان را مرور کنیم تا مبادا لب به توهین و تمسخر قومی، نژادی و گروهی باز کنیم و نشود آنچه مدنظر دشمن است، فیلمی که کمک می کند تا همیشه یادمان باشد ایران، فارس و شیراز از دیرباز خانه لر، ترک، فارس، عرب و بسیاری از اقوام بوده و زندگی‌شان درهم تنیده شده است.

چه خوب است در این بزنگاه بیشتر قدر قهرمانان از جمله بادپای عزیز را بدانیم، روحیه فداکارانه و ایثارگرایانه که می تواند در کتب درسی گنجانده شده، میدان و معبری در سطح شهر به نامش شده تا نام این اسطوره زنده علاوه بر قلب‌هایمان بر شهرمان نیز بدرخشد.

آقای بادپا من به هم تباری با تو افتخار می کنم و می دانم که فرزادهای بسیاری در این اقلیم، قهرمان‌های خموشی هستند که به موقع سربرخواهند آورد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.