قابل توجه مهندس رشیدی نماینده محترم مردم شهرستان های مرودشت ،پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی

مردم محروم و محجور مانده شهرستان پاسارگاد مسولیت بزرگی بردوش شما قرارداده اند .


ایران ریپورتس98// روزهای اول حضور شما در مجلس شورای اسلامی می باشد .در همین بدو ورود به مجلس انتظار میرود از این به بعد ، که نقدهایی چه منصفانه و قابل تامل و چه غیر منصفانه و نامستدل بر شما ایراد میگردد ،صبر پیشه کنید و خویشتن داری بیشتری از خود نشان دهید و با شناختی که از شما داریم مطمئنا همین طور نیز خواهد بود.
شما از همان روز اول که پا در صحنه رقابتهای انتخابات گذاشتید می‌دانستید که در پاسارگاد چندین و چند سال می باشد توسعه نیافتگی و محرومیت راتجربه کرده و مسئولین آن نیز حق مردم این دیار را به میزها و صندلی‌های مدیریت خود فروخته اند (هر چند نمیتوان زحمات تعدادی از این مدیران را ارج نگذاشت که خالصانه در راه خدمت به مردم گام برداشتند.) شهرستانی که تحصیلکرده ها و اندیشمندان خفقان و مافیای قدرت و انحصار را تجربه کردند و دم برنیاوردند.
شما با آگاهی و شناخت کامل از این روند در طول این مدت وارد این عرصه شدید و تلاش و کوششتان در این چند مدت کوتاه شایسته تقدیر است ،
بر کسی پوشیده نیست که از حالا انتقادات زیادی به شما وارد خواهد شد . تعدادی از این نقدها منصفانه خواهد بود که شما میتوانید از نظر مشورتی بزرگان شهرستان پاسارگاد کمک گرفته و به رفع انتقادها بپردازید.
و اما مطمئن باشید که بسیاری از نقدها غیر منصفانه خواهد بود و تنها در جهت ابراز وجود افرادی بوده که با حضور شما منافع شخصی خود را در خطر دیده و در گوشه ای با چشمانی غضب آلود و پر از خشم و درماندگی ،خود را از قافله توسعه شهر جامانده یافته اند.
بنابراین بجاست که شما در جایگاه کنونی خود و بدور از هر گونه جنجال و هیاهوی سیاسی و رسانه ای توان خود را معطوف به توسعه و پیشرفت شهرستانهای حوزه استحفاظی خود نمائید و نگذارید بی مهری عده ای خاص با اهدافی واهی و البته خستگی راهتان سو سوی امید مردمان این دیار محروم را به ورطه تاریکی برد .در این میان نیزبسیارند دغل دوستانی که امروز گرد شمایند و فردا منتظر هلهله کنان و خوشحالی از عدم موفقیت شما.

✍️:منصور رنجبر

Leave a Reply

Your email address will not be published.