بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی در خدمت بی منت به مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، این نهاد مردمی را نمادی از همدلی و هم‌زبانی مردم و نظام در راستای توسعه و پیشرفت کشور دانست.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ فروزان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبنددر این پیام ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را که به عنوان نمادی از تعهد و توانمندی مردم عزیزمان به عمران و آبادانی است، تبریک گفته است.

وی در این پیام با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی، نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت کشورمان داشته است، خاطرنشان کرده است: تجربه‌ بسیج سازندگی در حوزه عمران و آبادانی، نمونه‌ای برجسته از همت و تعهد مردم عزیز کشورمان در توسعه‌ زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی است

او ادامه داد: آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

سرهنگ فروزان می گوید: ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی یادآور جهادگرانی است که شعار خدمت رسانی به مردم را به منصه ظهور رسانده اند و این حرکت تمدن ساز یکی از جلوه‌های پرشور الطاف الهی و ازبرکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، پرچم جریان جهادی و خدمت بی منت و مخلصانه به ولی نعمتان انقلاب اسلامی را در مقاطع حساس و مهم کشور برافراشته نگه داشته است.

ه گفته این مقام مسئول، بسیج سازندگی الگویی بی بدیل از حکومت صالحان است و این نهاد انقلابی تشکیل شد تا با ایثار و طراوات عطر خدمت ، امید به آینده را در دل مستضعفین جامعه روشنایی بخشد.

او افزود: بسیج سازندگی نمادی از تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران است و اگرتفکر بسیجی و انقلابی در جامعه نهادینه شود، توسعه و پیشرفت کشور محقق می شود.

سرهنگ فروزان ادامه داد: بسیج سازندگی با تکیه بر عنصر معنویت و اخلاص بر پایه تفکر ناب اسلامی و روحیه جهادی توانسته است در عرصه‌های مورد نیاز نظام با زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین در تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های اثربخش، جریان ساز و محکم بردارد.

وی در خاتمه کلام افزود: امید است با عنایت به فرمایشات حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در سالی که به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است با کمک و تلاش مسئولین و حرکت های خودجوش و جهادی مردم که در همه عرصه ها ثابت کردند پای کار این نظام و انقلاب هستند شاهد تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران باشیم.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.