کلنگ پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی

کلنگ پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی با اعتبار 33 میلیارد تومان ، امروز در شیراز بر زمین خورد.

به گزارش ایران ریپورتس98، کلنگ پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی با حضور شهردار شیراز, جمعی از معاونان وی و تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز، صبح امروز بر زمین خورد.
 این پروژه در ضلع جنوبی, شرقی و شمالی آرامگاه سعدی با هزینه کل ۳۳ میلیارد تومان با اهداف رونق گردشگری, بهسازی اطراف آرامگاه و بهبود کیفیت فضاهای عمومی اجرا خواهد شد.

  شهردار شیراز در این مراسم بیان کرد: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی به علت جایگاه و ارزش سعدی بزرگ باید سالها پیش انجام میشد اما به دلیل تملک کار، به تعویق افتاد.

حیدر اسکندرپور با ذکر اینکه طی سالهای آتی، باید پروژه‌های تکمیلی در کنار این بازطراحی صورت پذیرد، اذعان داشت: از جزییات پروژه نباید گذشت و به دلیل اهمیت این منطقه, پروژه باید دقیق و باکیفیت انجام شود تا موجب زحمت و دردسر مردم نشود.

 شهردار منطقه ۳ شهر شیراز نیز با بیان اینکه این پروژه جز پروژه‌های شاخص ۲۷ گانه شهرداری شیراز می باشد, اظهار داشت: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی در راستای شعار شهر انسان‌محور انجام خواهد گرفت.

مسعود طهماسبی با اشاره به مشخصات پروژه مذکور بیان کرد: پروژه بازطراحی محدوده مجاور آرامگاه سعدی واقع در منطقه ۳ شهرداری شیراز به مساحت ۲۳ هزار مترمربع شامل ۶ هزار مترمربع زیباسازی, ۲۳ هزارمترمربع کف سازی و بدنه سازی , نورپردازی و ۲ هزارمترمربع فضای سبز صورت خواهد گرفت.

 ناظر منطقه 3 شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: در همه امور شهر همچون انجام پروژه‌های شهری، حق با مردم است.

 سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به اینکه ما به عنوان وکیل مردم, صلاح و صرفه آنان را باید در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: حق مردم بر شهر انکارناپذیر بوده و حتی حق آنان بر کارهای کارشناسی تقدم و اولویت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه زمانی پروژه‌ای مفید و خوب خواهد شد که خواست مردم و کار کارشناسی تطابق داشته باشد، تصریح کرد: خواست مردم بوده که اطراف آرامگاه سعدی ساماندهی و بهسازی شده سپس در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.