همیشه سپاه ما بر دشمن غالب اند


امام جمعه شهرستان فراشبند در این خصوص اظهار داشت: رژیم صهیونیستی شب گذشته سیلی محکمی خورد و اقدام مقتدرانه ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

به گزارش ایران ریپورتس، مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند تصریح کرد: دوران بزن در رو به سرآمده وهرکس بزند می خورد.
او افزود: اقدام شجاعانه، مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه نستوه را شیرین کرد.

وی ادامه داد: مأموریت موفقیت‌آمیز سپاه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون تردید تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

به گفته فرج زاده، حمله قاطع شب گذشته علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد دوران بزن در رو تمام شده است. ایران از قدرت های برتر منطقه و جهان است و همه کشورها به این باور رسیدند که نباید با ایران با زبان زور و تهدید صحبت کنند، در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظار دشمنان اسلام و ایران خواهد بود.

امام جمعه شهرستان فراشبند در پایان اظهار کرد: یادمان نرود که خون های پاک زیادی برای کشور عزیزمان ایران ریخته شده تا به این قدرت بازدارندگی برسیم. قدرت و اثرگذاری ایران بواسطه همین خون های ریخته شده شهیدان این مرز و بوم است و دنیا باید بداند ایران اسلامی بر سر استقلال خود محکم و استوار ایستاده است.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.