مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در استان فارس راه اندازی می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس از راه‌اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان با هدف رونق اقتصاد مدارس در استان خبر داد.

خبر خوب| مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در استان فارس راه اندازی می شود

به گزارش ایران ریپورتس، حسین پورنورعلی امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه طرح مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدارس استان اجرا می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح قرار است سطح مهارت آموزی میان دانش آموزان ارتقا و از طرح های مرتبط انها حمایت شود.

پورنورعلی ادامه داد: همچنین تلاش در جهت مردمی سازی اقتصاد در آموزش و پرورش و خودکفایی اقتصاد مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش آموزان کم‌برخوردار از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز بیان داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی در کشور شکل گرفتند که توانسته اند ارتباط خوبی بین مردم و دستگاههای دولتی برقرار کنند.

او گفت: یکی از این نهادها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که منشا خدمات بسیار زیادی در جامعه شده است.

عسکری افزود: امروز ضرورت دارد این نهادها بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری ترسیم کرده اند در بازسازی ماموریت دستگاههای دولتی و کمک به آنها فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این نهادهایی که رویکرد فرهنگی دارند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند به اهداف خود برسد.

عسکری در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آموزش و پرورش قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفته است ضروری است که این نهادهای حمایتی با هم افزایی با این قرارگاه فعالیت کنند تا از موازی کاری پیشگیری شود.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.