ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان فارس رتبه برتر کشور را کسب کرد

در ارزیابی و عملکرد انجمن های همگانی کشور در سال ۱۴۰۲ انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، در بخشی از این حکم خطاب به محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی فارس آمده است :

موفقیت و رشد روز افزون هر مجموعه مرهون تلاش، پیگیری و خلاقیت همکاران دلسوزی است که با همدلی، همراهی و حسن خلق، وظیفه شناسی و تعهد را به زیباترین نحو به تصویر می کشند و خستگی ناپذیر و پرتلاش در راستای پیشبرد اهداف سازمانی می کوشند.
بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدردانی از زحمات شما و کسب رتبه برتر در بین انجمن ورزش های همگانی کشور با بهره گیری از مهارت های گروهی در توسعه ورزش آسان، ارزان ، دردسترس ویژه نابینایان و کم بینایان این لوح تقدیر، تقدیم حضورتان می گردد.
امید است در سایه ایزد منان و با تکیه بر تلاش و توان خود پیروز و سربلند باشید.
محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : کسب این افتخار مرهون الطاف الهی ، حمایت های اداره کل ورزش و جوانان فارس ، شیراز و هیئت رئیسه ورزش های نابینایان و کم بینایان فارس ، اصحاب رسانه و مشارکت عموم عزیزان نابینا و کم بینا و خانواده های این عزیزان است .
وی افزود برای اولین بار در کشور طرح ورزش صبحگاهی و عصر گاهی نابینایان و کم بینایان در فارس رقم خورد و علاوه بر مسابقات مجازی نابینایان بصورت حضوری و مستمر برنامه های حضوری روزانه و عصرگاهی در فارس اجرا شد .
استفاده از خیرین ورزشی و حمایت های ایشان در جهت حمایت از عزیزان نابینا و کم بینا و اجرای مسئولیت های اجتماعی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی ویژه نابینایان و کم بینایان بخشی از برنامه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس در سال ۱۴۰۲ بود .
جعفری گفت: تقویم ورزشی نابینایان و کم بینایان در حال تدوین است که به زودی اعلان خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.