از نقش سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال تا بازدید میدانی مسئولین از فرآیند های خدمت رسانی به مردم

استاندار فارس با تاکید بر اینکه نقش سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ دارای اهمیت است، مدیران این سازمان را به بازدید های میدانی از فرآیندهای خدمت رسانی به مردم در شعب مختلف سازمان فراخواند.


به گزارش ایران ریپورتس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس صبح سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در دیدار با ایرج نادری مدیر کل و برخی از معاونین سازمان تامین اجتماعی استان، از مجموعه فعالیت‌های تامین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: حل مشکل مردم در اولویت اول مسئولین است؛ فرصت خدمتی که خداوند در اختیار مسئولین گذاشته به زودی سپری می‌شود اما اجر خدمت به مردم که بهترین و برترین عبادت است، همواره باقی می ماند.
وی به شعار سال اشاره کرد و گفت: سال جاری به نام رونق تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نیازمند است تعاونی‌ها و آحاد اقشار مردم در میدان تولید حاضر شوند و طبیعتاً گروه‌های بیشتری از عوائد آن منتفع گردند.
استاندار فارس خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی شد و افزود: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد؛ همچنین حوزه درمان تامین اجتماعی نیز می‌بایست به نقش خود در تحقق رونق تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.
وی امکان ارتباط مستقیم مردم با مدیران را یکی از نکات قابل توجه در دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان ساخت: سیاست دولت مردمی ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است طبیعتاً این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.
ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دفاتر ارتباط با مردم را پیشانی سازمان‌ها دانست و بر حضور افراد خبره و آگاه در آن دفاتر تاکید کرد و افزود: بازدید سرزده از شعب سازمان در سطح استان و بررسی میزان و چگونگی ارائه خدمت به مردم به صورت میدانی در دستور کار قرار داشته باشد.
استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود کارگران ساختمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.