فضاهای تخصصی به جای سالن‌های ورزشی چندمنظوره احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در استان به جای احداث سالن های چندمنظوره ورزشی، فضاهای تخصصی احداث خواهد شد.

به گزارش ایران ریپورتس، عباس حاجی‌زاده عصر جمعه در جمع بانوان ورزشکار شهرستان مهر بیان کرد: نماینده مردم شهرستان در حوزه ورزش و در کنار دیگر حوزه‌ها بسیار تلاش‌های خوبی برای هر دو شهرستان لامرد و مهر انجام داده‌اند و کارهای خوبی شروع‌شده است که امیدواریم این کارها با کمک همه سرعت دوچندانی بگیرد و شاهد رشد و شکوفایی در این منطقه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: توسعه ورزش، از آسیب‌های اجتماعی کاسته است و نگاه ما این است که باید ورزش بانوان در اولویت باشد که یکی از اهداف و برنامه‌های ما بوده است و سعی کرده‌ایم سرلوحه کار خود را ورزش بانوان قرار دهیم.

وی افزود: تأکید ما به مدیران این است که اولویت سالن‌های موجود و زمان‌های مناسب در شهرها را به خانم‌ها بدهند.

حاجی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی قطعاً در اولویت برنامه کاری ما و دولت جدید است و اگر ما می‌خواهیم یک ورزش قهرمانی خوبی داشته باشیم باید توجه ویژه‌ای به ورزش همگانی داشته و ما در شهرستان‌ها و مرکز استان داده‌های خود را استخراج کرده‌ایم و در هر شهرستان یک سری رشته‌های اولویت‌دار مشخص‌شده‌اند که بر کدام مبنا باید فعالیت کنند و اگر قرار است ساخت و سازی انجام دهیم باید کجا و چه چیزی بسازیم. دیگر قرار نیست ما به دنبال ساخت‌وساز سالن‌های چندمنظوره باشیم.

وی یادآور شد: باید به سمت‌وسوی تخصص گرایی حرکت کنیم و هرچقدر ما بهتر و بیشتر تخصصی نگاه کنیم قطعاً در آینده خواهیم توانست نتیجه بهتری بگیریم و اگر امروز کشتی فرهنگی استان فارس در المپیک نتیجه می‌گیرد این نتیجه همان تخصصی است که کارشده است و ما صاحب مدال المپیک می‌شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما می‌توانیم در ورزش بانوان راحت‌تر صاحب مدال‌های جهانی و المپیکی شویم، باید نگاه ما تخصصی شود و اگر ما ورزش قهرمانی نداشته باشیم ورزش همگانی هم اتفاق نخواهد افتاد.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون به دنبال آن هستیم که به‌جای زمین‌های چمن مصنوعی کف‌پوش‌های روباز اجرایی کنیم چراکه این کف‌پوش‌ها می‌تواند برای ورزش والیبال، بسکتبال، بدمینتون استفاده کرد و با توجه به تأکید نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی حتی زمین چمن‌های جدیدی که در سطح شهرستان به‌زودی شروع خواهد شد به‌گونه‌ای طراحی خواهیم کرد که بانوان نیز بتوانند از این فضای ورزشی نیز استفاده کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.