رئیس سازمان بسیج رسانه فارس: لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تاکید کرد: اگر با بازنگری در فرهنگ خودمان، تبیین و تبلیغ داشته‌های خود را در مباحث فرهنگی برای نسل جوان داشته باشیم، قطعاً می‌توانیم هم این دستاوردها را حفظ کرده و هم فرهنگ اصیل خود را به عنوان فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش ایران ریپورتس، هادی رضایی عصر چهارشنبه ۲۶ آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، برپایی چنین نمایشگاهی که در آن تولیدات و هنر داخلی ارائه می‌شود را مایه دلگرمی مردم و هنرمندان و تولیدکنندگان دانست.

او گفت: اگر بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب از تولیدات داخلی حمایت کنیم، قطعاً مایحتاج اولیه خود را در همه زمینه‌ها تأمین خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، تولیدات نرم‌افزاری و صنایع نرم برپا شده که قطعاً هر کدام از بخش‌های آن با حمایت از مسئولان می‌توانند خودشان تبدیل به یک قطب تولیدی در عرصه صنایع نرم شده و نیازمندی‌های استان و حتی کشور را در این عرصه مرتفع کنند.

رضایی از مسئولان خواست تا از فعالیت پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری حمایت کرده و در نهایت زمینه تجاری شدن این صنایع در سطح استان ایجاد شود و سپس ادامه داد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا خدای نکرده منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات داخلی بر روی زمین نماند لذا از همه کسانی که امروز در مسئولیت‌های مختلف حضور دارند، دعوت می‌کنم تا متناسب با نیازمندی سازمان خودشان از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

او اظهار کرد: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب بازگردیم که بعضاً آسیب‌شناسی از روند طی شده ۴۰ ساله انقلاب در آن شده است، مشاهده خواهیم کرد یکی از بخش‌های مهمی که معظم‌له بدان پرداخته است، بحث سبک زندگی است. در این نمایشگاه تولیداتی ارائه شده است که بحث سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را تقویت می‌کند و ما را از سبک‌های ناشناخته غربی بی‌نیاز می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد: امروزه مشاهده می‌کنیم برخی از کشورها گوی سبقت اقتصادی را از کشورهای غربی می‌ربایند اما در کنار آنکه از تکنولوژی غرب به صورت بومی استفاده می‌کنند، فرهنگ اصیل و سنتی خود را هم حفظ می‌کنند لذا باید با نگاه آسیب‌شناسانه به فرهنگ خود نگاه کنیم و ضمن تقویت داشته‌های فرهنگی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا برای ارتقای کشور خود تلاش کنیم.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.