اجرای هزار و ۱۰۳ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در استان فارس

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان فارس گفت: طی سال جاری یک هزار و 103 طرح محرومیت‌زدایی در استان فارس  اجرا و به بار نشست.

_ به گزارش ایران ریپورتس، سرگرد امیر کریم پور در خصوص جمع بندی پروژه های محرومیت زدایی در  سال1402 گفت: رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف در استان فارس تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و این هدف امسال با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت تحقق طرح های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان در ادامه گفت: قرارگاه محرومیت  در کنار دولت و مسئولان رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در بخش‌های مختلف مورد نیاز در شهرهای استان‌ انجام می‌دهد.

کریم پور در خصوص طرح هایی که طی سال جاری اجرایی شده بیان کرد:  تکمیل و مرمت مسکن نیازمندان و معسرین که به تعداد 800 پروژه، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی به تعداد 19 پروژه، بهسازی و مرمت بین مزارع به تعداد 16 پروژه، احداث و تکمیل مخزن 70 متر مکعبی  آب شرب به تعداد 15 پروژه، احداث و تکمیل استخر آب کشاورزی به تعداد 41 پروژه میتوان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: آب رسانی آب شرب به تعداد 70 پروژه، احیا و لایروبی چاه و قنوات به تعداد 73 پروژه، احداث و تکمیل کانال کشاورزی به تعداد 33 پروژه، تکمیل خانه عالم به تعداد 30 پروژه، و تکمیل مجموع ورزشی 4 پروژه، گلزار شهدا به تعداد 2 پروژه و در آخر مجموع عمرانی و امنیت غذایی به تعداد یک هزار و 103 پروژه در دست اجرا قرار گرفته است.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.