باحضور مدیرکل مالیاتی فارس؛ کلنگ عملیات اجرایی ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان لامرد به زمین زده شد

با هدف خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی؛ عملیات اجرایی ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان لامرد با اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش ایران ریپورتس، صبح امروز طی آیینی با حضور «حمیدرضا محمد ابراهیمی»  مدیرکل امور مالیاتی استان فارس‌ و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی؛ عملیات ساخت اداره امور مالیاتی بخش اشکنان به زمین زده شد.

ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان شامل طبقه های همکف و اول با زیربنای حدود 750 مترمربع و اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال از سوی اداره کل امور مالیاتی استان فارس تأمین شد و اکنون پیمانکار نیز عملیات اجرایی را در زمین واگذاری شهرداری اشکنان به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع در قطب اداری آغاز می‌کند.

مدت زمان اجرای پروژه حدود 2 سال پیش بینی شده که پس از تحویل قطعی از سوی پیمانکار، تجهیز ساختمان با تأمین اعتبار از سوی کارفرما اداره کل امور مالیاتی استان فارس صورت می‌گیرد و با رعایت تمامی استانداردهای جامع سازمان امور مالیاتی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایران ریپورتس، اداره امور مالیاتی شهر اشکنان لامرد در بهمن ماه٩٧ فعالیتش را آغاز کرد و خدمات مربوط به مالیات مشاغل، مستغلات، ارث و  نقل انتقال در اداره بخش اشکنان انجام می‌شود و عمده خدمات نیز به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود. خبرنگار/محمودصابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.