کسب مدال طلا نماینده فارس در مسابقات یوگا قهرمانی کشور

برگ زرین دیگری برای ورزش فارس رقم خورد.

به گزارش ایران ریپورتس، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : مسابقات قهرمان کشوری یوگا (انتخابی تیم ملی) بصورت حضوری در استان یزد (شهرستان یزد) با حضور جمع کثیری از ورزشکاران از سراسر کشور در مجتمع ورزشی سیدالشهدا یزد و در باشگاه ورزشی سما برگزار شد .
وی افزود : این رقابت ها با حضور نوزده استان ( هرمزگان، فارس، یزد، همدان، مرکزی، البرز، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، قزوین، قم و خوزستان، قشم، زنجان) از سراسر کشور پیگیری شد، که در پایان رقابت های یک روزه با معرفی قهرمانان همه رده سنی ها و دو سطح aوb , اهدای مدال و لوح تقدیر به پایان رسید.
وی گفت : نماینده شایسته فارس با سرپرستی الهه داودی و دو ورزشکار کازرونی در این رقابت ها شرکت کرد و فاطمه فرشته حکمت در رده سنی ۱۲۱۴ سال و ریحانه نصیری در رده سنی ۱۸۵۰ سال با حریفان به رقابت پرداختند که در پایان رقابت ریحانه نصیری مقام اول (مدال طلا) را در رده سنی خود کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد که استان پهناور فارس دارای استعدادی بی شماری است که در صورت توجه مسئولین و حمایت های لازم در رقابت های بین المللی ورزشکاران استان فارس خواهند درخشید .

Leave a Reply

Your email address will not be published.