سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آباده منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حکمی سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آباده را منصوب کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در آیین تکریم و‌معارفه مدیر قدیم و سرپرست جدید آموزش و پرورش آباده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سند تحول بنیادین اموزش و پرورش گفت: تحول از ضروری ترین نیاز های یک جامعه است لازمه ی آن نیروی انسانی تحول خواه است.

دکتر فرشید قاسمی گفت:کلیدواژه هایی که در سند تحول بنیادین آمده است در صورتی میتواند حرکت کند که انسان به معنای واقعی به دنبال تحول باشد و بخواهد آن را دنبال کند.

وی مهمترین چالش های موجود در اموزش و پرورش استان فارس را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ما درگیر یک جنگ چندبعدی شناختی هستیم که دشمن مغز و قلب دانش آموزان ما را هدف قرار داده است و لذا نباید بگذاریم شک تردید در فکر و قلب دانش آموزان ما رسوخ‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس همچنین برنامه ریزی در جهت تحول و ایجاد فعالیت هایی در جهت آماده سازی دانش آموزان را سرلوحه‌کار مدیر جدید عنوان کرد.

خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرج الله میرزایی؛ مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان آباده، مرتضی کریمی؛ رییس فعلی سازمان دانش اموزی فارس با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان آباده منصوب شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.