موج سوم کمک‌های خیریه سعادت پیشگان آباده انجام شد

موسسه خیریه سعادت پیشگان شهرستان آباده که همواره پیشتاز کمک و همیاری محرومان و مستمندان این شهرستان بوده در سومین مرحله از کمک های خود در پی شیوع ویروس کرونا بیش از 1000 عدد ماسک را میان خانواده های بی بضاعت شهرستان توزیع کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، محمدجواد رحمانی، مدیرعامل موسسه خیریه سعادت پیشگان شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به لطف خدا توفیق همراهی مردم عزیز شهرستان را در سومین مرحله کمک های ایم کرونا را داشته و در این مرحله علاوه بر توزیع بیش از 1000 عدد ماسک بهداشتی، 10 عدد بخاری درمیان خانواده های بی بضاعت آباده توزیع کرده ایم.

وی ادامه داد: تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی از مشکلات بیمارستان امام خمینی آباده بوده که به لطف خدا و همت خیرین توانستیم کمکی 10 میلیون تومانی را برای تهیه اکسیژن به این بیمارستان داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به واریز نقدی 1 میلیون ریالی به حساب 100 خانواده مستمند در شهرستان آباده گفت: کمک های موسسه خیریه سعادت پیشگان شهرستان آباده همچنان ادامه خواهد داشت و مردم ضعیف و بی بضاعت را تنها نخواهیم گذاشت.

وی در پایان از کمک های بی دریغ خیرینی که بدون هیچ چشم داشتی همواره یار و همراه موسسه خیریه سعادت پیشگان بوده اند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.