حمایت همه‌جانبه سپاه فجر از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی را نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان، بلکه تضمین کننده امنیت شغلی برای کارگران نیز برشمرد.

حمایت همه‌جانبه سپاه فجر از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس با حضور سرتیپ پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و وحید خداپرست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد. 

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه کارگران یکی از ارکان اصلی اقتصاد و تولید در کشور هستند، گفت: جامعه کارگری همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده و امروز نیز کارگران یکی از اقشار پویا و تاثیرگذار جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی یکی از کارویژه های مهم بسیج کارگران و کارخانجات است، گفت: حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود بلکه تضمین امنیت شغلی برای کارگران را نیز به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیگیری و حل مشکلات جامعه کارگری رسالت بسیج کارگران و کارخانجات است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در حوزه حل مشکلات صنایع بومی عملکرد خوبی داشته و با همکاری سایر نهادها و سازمان ها توانسته برخی از مشکلات کارخانجات را پیگیری و حل نماید.

وی با بیان اینکه این سازمان در پیگیری مطالبات جامعه کارگری نیز موفق عمل کرده است، گفت: مدیران صنایع وکارخانجات و کارفرمایان استان فارس در موضوع کمک های مومنانه عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشتند.

سردار بوعلی با تاکید بر حمایت همه جانبه سپاه فجر از شرکت های دانش بنیان و جوانان نخبه، گفت: این شرکت ها منشا رونق تولید، خودکفایی ملی، جذب نخبگان و اشتغال آفرین هستند و پشتیبانی از این شرکت ها وظیفه مهم مسئولان و مدیران کشور است.

محمدجواد مختاری مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز در این مراسم افزود: هم افزایی و تعامل صمیمانه و فعال بسیج کارگران و کارخانجات فارس با جامعه کارگری و کارفرمایان یکی از عوامل موفقیت این سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در دوره اخیر ضمن حضور فعال در میدان و رصد مشکلات کارگران و کارخانجات، پیگیری دغدغه های کارگران را در راس فعالیت های خود قرار داده و طرح های موثری را نیز برای حل این مشکلات تدوین و ارائه کرده است.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری تجلیل و سرهنگ پاسدار نادری منش به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس معرفی شد، شایان ذکر است سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری نیز بعنوان مشاور و مسئول دفتر فرماندهی سپاه فجر معرفی شده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.