برگزاری رزمایش کمک مومنانه مهدوی با ساخت و تعمیر ۱۵۰ مسکن و توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی

فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و ساخت و تعمیر ۱۵۰ مسکن محرومان در رزمایش کمک مومنانه مهدوی خبر داد.

ساخت و تعمیر  ۱۵۰ مسکن  و توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی  بین محرومان فارس

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ پاسدار مجید علیپور امروز در آیین توزیع 6500 بسته معیشتی، 50 سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از 150 منزل و جشن آزادی 39 زندانی جرایم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی اظهار داشت: این بسته‌ها تماما توسط خیرین تامین شده است.

وی با یادآوری آزادی 38 زندانی تا قبل از تحویل سال ادامه دارد اظهار داشت: 150 منزل محروم هم به همت گروه‌های جهادی این ناحیه، مرمت، یا از اول ساخته شده است.

علیپور گفت: در سال جاری اگرچه فرصت برگزاری چنین رزمایشی را نداشتیم، اما محرومین را فراموش نکردیم و در شب یلدا هم چنین برنامه‌هایی برگزار شد.

وی تاکید کرد: خیرین باید بدانند که پایگاه‌ها، آمادگی پذیرش کمک‌های آنان برای رساندن به دست محرومین را دارند.

حجت‌الاسلام طاهری، تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) که این برنامه در این حرم مطهر برگزار شد نیز اظهار داشت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بد بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما برای به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد و به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نیرو‌های بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مومنانه هم پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کرونا برای همه نگرانی داشت، تصریح کرد: کرونا اما در ایران زمینه‌های فعالیت سپاه و بسیج را بیشتر هویدا کرد و اگر کار‌های جهادی سپاه و بسیج نبود، مملکت از دست می‌رفت.

طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد بسیج نیروی نظامی صرف نیست، ادامه داد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد، کاری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست، بلکه کمک به یک خانواده است و امسال بیش از 200 هزار نفر آزاد شده‌اند.

به گفته وی، ارتباط اجتماعی با فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.