گزینه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد/ اعلام موجودیت یک تشکل جدید سیاسی/ ۱۷۰ کرسی مجلس را هدف گذاری کرده‌ایم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم با اشاره به حضور برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تاکید کرد: از اسحاق جهانگیری هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ ثبت نام کنم.

اسحاق جهانگیری

به گزارش همشهری آنلاین، کمال الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با ایرنا از حضور و کاندیداتوری برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: «سید فرید موسوی» نماینده ادوار مجلس و عضو پیشین فراکسیون امید، «محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، «جمشید انصاری» رئیس سازمان اداری و استخدامی در دولت سابق و «سید محسن علوی» نماینده پیشین مجلس از جمله اشخاصی هستند که در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند.

وی اعلام کرد: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: «من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ ثبت نام کنم و به همین خاطر در انتخابات مجلس ثبت نام نمی کنم.»

صلاحیت پزشکیان تایید می‌شود

این فعال سیاسی در عین حال خبر داد: طی پیگیری هایی که داشته ام ، صلاحیت مسعود پزشکیان نیز در بررسی های شورای نگهبان تایید می شود.

اعلام موجودیت یک تشکل جدید سیاسی/ ۱۷۰ کرسی مجلس را هدف گذاری کرده‌ایم

پیرموذن همچنین با اعلام اینکه مجمع اصلاح ‌گرایان اقوام مختلف ایرانی با هدف هماهنگی بیشتر را تشکیل داده ایم، اظهار کرد: این مجمع با هدف هماهنگی و اتحاد و انسجام بین کاندیداهای اصلاح طلب مجلس دوازدهم تشکیل شده است و در آن داوطلبان انتخابات مجلس از اقوام مختلف کُرد، ترک و… حضور دارند.

وی با بیان اینکه ما اصلاح طلبان برای مجلس دوازدهم کسب ۱۷۰ کرسی مجلس چه به صورت مستقل و چه به صورت ائتلاف با اعتدالیون را هدف گزاری کرده ایم، تاکید کرد: اگر در مجلس دوازدهم اصلاح طلبان نامزد داشته باشند دیگر ائتلاف نمی کنیم اما در غیر این صورت با اعتدالیون برای کسب ۱۷۰ کرسی ائتلاف خواهیم کرد.

این فعال سیاسی ضمن انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم نیز اظهار کرد: مجلس فعلی با تحقیق و تفحص به دنبال آن است که مدیران مد نظر خود را به دولت تحمیل کند!

پیرموذن به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر مشارکت همه اقشار در انتخابات تأکید کرده اند و ما نیز در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ضمن مشارکت در انتخابات از اقشار مختلف مردم درخواست داریم تا در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند چرا که مجلسی که در آن صدای نمایندگان اقشار مختلف طنین انداز شود، قطعا موفق خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.