معافیت واحدهای تولیدی فارس از پرداخت هزینه خط اختصاصی گاز

سرپرست شرکت گاز استان فارس با تأکید بر اجرا کردن بیانات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از تولید گفت: واحدهای تولیدی فارس از پرداخت هزینه خط اختصاصی گاز معاف شدند.

معافیت واحدهای تولیدی فارس از پرداخت هزینه خط اختصاصی گاز

به گزارش ایران ریپورتس، علی اکبر میدانشاهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به موجب این مصوبه کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی استان فارس  از پرداخت هزینه خط اختصاصی گاز معاف شدند و در سایه این آیین نامه شبکه گاز بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بصورت رایگان اجرا شد.

سرپرست شرکت گاز استان فارس افزور: با توجه به اولویت اصلی شرکت گاز برای گازرسانی به صنایع در سال جاری انتظار می رود صنایع استان از این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار انرژی در رونق اشتغالزایی و افزایش تولید ناخالص ملی اظهار داشت: دستورات، پیگیری های مستمر و مساعدت های مدیریت شرکت گاز در خصوص تقسیط و استمهال بدهی گازبهاء واحدها در جهت جلوگیری از قطع گاز آنها در رونق تولید نقش بسزایی داشته است.

میدانشاهی به برخی از مشکلاتی که واحدهای صنعتی با آنها روبرو هستند اشاره کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی قادر به اجرای شبکه داخلی گاز نبودند و به منظور تداوم فعالیت آنها فرصت استفاده از سوخت مایع برای آنها فراهم شد تا فرآیند جهش تولید دچار وقفه نشود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.