مامور قلابی در مرودشت گیر افتاد

فرمانده انتظامي مرودشت از دستگيري يك اخاذ در این شهرستان خبر داد كه تحت پوشش مامور پليس مبلغ 9 ميليون ريال اخاذي كرده بود.

به گزارش ایران ریپورتس98، سرهنگ” اسماعیل زراعتیان” گفت: روز گذشته فردی به کلانتری “11 انقلاب” اين شهرستان مراجعه و اعلام کرد شخصي خود را مامور پلیس اطلاعات معرفی كرد و با اخذ کارت بانکی ام، مبلغ 9 میلیون ریال از حسابم برداشت کرد. 

اين مقام انتظامي افزود: ماموران بلافاصله اقدامات فني و اطلاعاتی براي شناسایی فرد اخاذ آغاز و با بررسي‌های پلیسی وي را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آن را دستگير کردند.

سرهنگ “زراعتیان” تصريح كرد: متهم در بازجويي‌هاي اوليه پليس منکر جرم خود بود اما در مواجهه با ادله و مدارک موجود به بزه خود مبني بر برداشت 9 ميليون ريال از حساب شاكي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد، به  شهروندان توصیه کرد: در صورت درخواست‌هاي غير معقول توسط افرادی كه خود را مامور معرفي مي‌كنند، حتما از وي كارت شناسايي معتبر بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.