شیر خر خورده به شهر باز میگردد؟

محمدرضا هاجری درخصوص فعالیت های این روزهای عطاء ا… مهاجرانی در فضای رسانه ای، سیاسی کشور به ذکر توضیحاتی پرداخت.

به گزارش ایران ریپورتس، محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در اینستاگرام خود در این خصوص نوشت نوشت:

« در اوایل انقلاب، عطاء ا… #مهاجرانی از اصفهان لیسانس تاریخ گرفته، برای دوره کارشناسی ارشد به دانشگاه #شیراز آمده بود. جوان ‏انقلابی و محجوب، برای اولین دوره مجلس شورای اسلامی بزرگان شهر شیراز روی سه نامزد متمرکز شده بودند، از جمله شهید ‏محراب  آیت ا… دستغیب، حضرات آقایان حائری شیرازی، صباح زنگنه و عطاءا… مهاجرانی. برای سخنرانی در مسجد جامع ‏سعدی، دنبال آقای مهاجرانی رفته، از خوابگاه با دمپایی او را به مسجد جامع سعدی آوردیم.

هرسه نامزد انقلابیون حزب ا… شیراز ‏رأی آوردند. مهاجرانی در دانشگاه سه رفیق داشت، آقایان محسن کدیور، کاکایی و رحیمیان. همین رفاقت عامل شد، مهاجرانی با ‏جمیله کدیور خواهر محسن ازدواج کند، میگفت می خواهم وزارت فرهنگ و هنر را احیا و زینت کشور سازم، اما فرهنگ و هنر ‏را به انحراف برده، سر از تساهل و تسامح بر مبنای نسخه غربی لیبرال دموکراسی درآورد.

درجریان استیضاح گفت: خواهرم در مهاجران اراک سیاه سرفه گرفته بود، گفتند برای درمانش شیر خر مناسب است، مادرم مرا فرستاد تا از یکی از همسایه ها شیر خر ‏بگیرم، گرفتم و در میانه راه منزل، بخش عمده ای از کاسه شیر خر را خوردم و همین عامل شد وارد سیاست شوم؟! زمانی برای ‏تبلیغات انتخاباتی همسرش برای مجلس به شیراز و #سعدی آمده بود، چون جلو تبلیغات غیر قانونی و توزیع وسایل ورزشی را ‏گرفتیم، افاضه نمود: «فرهنگ را نمی توان با سرهنگی اداره کرد»

بعدها عاشق زن شوهرداری شد که نامه معشوقه اش همان زمان ‏چاپ و کلی جنجال به پا کرد. سپس به لندن رفت، در دانشگاه آل سعود تدریس، به جشن جناردیه و رقص شمشیر #عربستان رفت و ‏هزینه تحصیل فرزندانش را از آل سعود می گیرد.

در فتنه 88 به اتفاق برادر عیالش فعال و اخیراً در رسانه های داخلی همراه با ‏خانمش جمیله کدیور فعال تر از گذشته شده تا جایی که با هماهنگی دوستان دوران دانشجویی اش در همایش دانشگاه شیراز در ‏همین اردیبهشت ماه 1402 سخنرانی بر خط میکند؟!.

دنبال جذب همفکر است و بعضی با تساهل و تسامح بستر ساز و در زمین مهاجرانی شیر خر خورده همچنان در شیراز بازی می ‏کنند.‏»

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.