سرنوشت دیدار سپاهان و الاتحاد چه خواهد شد؟| آیا فدراسیون فوتبال ایران تعلیق می‌شود؟

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در اصفهان برگزار شود، به دلیل حاضر نشدن تیم عربستانی، لغو شد.

به گزارش ایران ریپورتس، درحالیکه در ابتدا تیم فوتبال الاتحاد عربستان درخواست برگزاری مسابقه با سپاهان ایران با تاخیری نیم ساعته داشت، این تیم عربستان به سمت فرودگاه اصفهان رفت.

به نقل از الاخباریه عربستان لحظاتی پیش اتوبوس تیم الاتحاد به دلیل رعایت نشدن قوانین ورزشگاه را ترک و به سمت فرودگاه رفتند.

نواف الآسیوی، خبرنگار عربستانی در صفحه شخصی خود نوشت: باتوجه به قوانین فیفا علیه اقدامات سیاسی در ورزش، سپاهان سه هیچ بازنده میشود.

گفته می‌شود تاخیر و لغو مسابقه به دلیل وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه بوده است. البته گفتنی است که الاتحاد روز گذشته در همین ورزشگاه تمرین داشته است.

درهمین خصوص خبرگزاری SSC نوشت: خروج باشگاه الاتحاد از ورزشگاه 100 درصد قانونی است و این بازی 3-0 به سود الاتحاد خواهد شد.

باشگاه سپاهان نیز اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال این باشگاه با الاتحاد، با تصمیم داور این مسابقه لغو شد و شکایت خود را نسبت به این اتفاق تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهد کرد.

در خبری غیررسمی نیز عنوان شد که ممکن است بعد از اتفاقات امشب فیفا به دنبال #تعلیق فدراسیون فوتبال ایران باشد .

Leave a Reply

Your email address will not be published.