راه اندازی مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» در شیراز

به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس، مجموعه رسانه ای سایبرپژوه در شیراز راه اندازی شد.

به گزارش ایران ریپورتس،  به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و کارگروه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه ایام الله دهه فجر، مجموعه رسانه‌ای سایبرپژوه (سایت و شبکه اجتماعی) با استفاده از ظرفیت نخبگان استانی و کشوری و با رویکرد ارائه آخرین اخبار و تولیدات آینده پژوهی سایبری رونمایی شد.

موضوعات مجموعه رسانه سایبرپژوه شامل اخبار حوزه آینده پژوهی سایبری، رسانه و جنگ شناختی (دفاع سایبری)، حکمرانی فضای مجازی، زندگی سایبری، شبکه ملی اطلاعات، تکنولوژی و هوش مصنوعی، زنان و خانواده و الهیات سایبری است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان فارس در آئین رونمایی این مجموعه رسانه‌ای گفت: با توجه به مأموریت سازمان فضای مجازی سارج در تولید محتوا با استفاده از ظرفیت نخبگان استانی و کشوری با رویکرد هدایت و راهبری فعالان علمی، فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در سطح استان و فارس و ارائه نقشه راه شفاف و روشن در حوزه تخصصی سایبری و فضای مجازی شروع به کار کرد.

عبدالرسول معتضدیان بیان کرد: این مجموعه رسانه‌ای به همت جمعی از فعالان دانشگاهی در سطح استان و کشور هدف آن نیز رویکرد آینده پژوهی سایبری است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.