رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منصوب شد

طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منصوب شد.

حجت الاسلام حسین ملک مکان، رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش ایران ریپورتس، حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از سوی محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد. 

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی بیش از ۱۰ سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس فعالیت می‌کرد.

ملک‌مکان طی ماه‌های اخیر به عنوان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این شورا فعالیت می‌کرد. همچنین طی یکسال اخیر هم در کسوت رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد فارس خدمت می‌کند.

در حکم انتصاب ملک‌مکان بر ضرورت همکاری و هماهنگی مستمر و ایجاد تعامل با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها در مراسم و مناسبت‌ها؛ تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی؛ تعامل با جوانان انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل آنان در بزرگداشت مناسبت‌های دینی و ملی؛ طراوت‌بخشی به مراسم و مناسبت‌ها با استفاده از ابتکارات و خلاقیت‌ها و ایده‌های نو؛ فعال‌سازی مساجد و نهادهای مذهبی و تشکل‌های دینی؛ همکاری با معاونت‌های تخصصی شورا و واحدهای ستادی و رعایت موازین شرعی، قوانین و مقررات و نظم و انضباط به ویژه حفظ بیت‌المال و افزایش بهره‌وری تأکید شده است.

حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مدت دو سال صادر شده است.  انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.