دیدگاه نادرست تکیه بر بودجه دولتی اصلاح شود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای طرح ها گفت: باید دیدگاه غلط تکیه بر بودجه‌های دولتی را اصلاح کنیم.

دیدگاه نادرست تکیه بر بودجه دولتی اصلاح شود

به گزارش ایران ریپورتس، ابراهیم عزیزی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر زرقان اظهارداشت: در کشور بن بستی وجود ندارد چرا که اعتقاد به حل مشکل وجود دارد، اما باید راهبرد‌های خود را تغییر دهیم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی مسائل در داخل استان و شهرستان قابل حل است به شرطی که تلاش ما متکی بر توانمندی‌های مردمی و دولتی قرار گیرد.

به گفته عزیزی، وقتی به بودجه دولتی تکیه می‌زنیم، احساس بن بست در کار‌ها به وجود می‌آید چرا که متکی به منابع محدود است و در واقع تکیه به بودجه دولتی، تکیه به دیوار کاغذی است.

وی با بیان اینکه از مسیر اصلاح لایحه بودجه، باید بودجه را وارد استان کرد، افزود: مسیر دیگر سرمایه گذاری است لذا باید سرمایه گذار را آورد و مشارکتی پروژه‌ها را تکمیل کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید دید چقدر ظرفیت برای جذب منابع سرمایه گذاری داریم لذا مدل‌های تامین منابع مالی را باید بررسی کرد که در این راستا بیشتر از همه نیازمند تولید فکر و اندیشه در این حوزه هستیم.

عزیزی همچنین گفت: در فارس با این رویکرد کار کردیم که نمونه آن خط انتقال آب از دریا به استان فارس بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد و موانع را نیز ما تسهیل کردیم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.