خدمات رایگان پزشکی در درمانگاه‌های جهادی شیراز

جهادگران بسیجی جامعه پزشکی استان فارس علاوه بر حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر و ارائه خدمات سطح یک و دو سلامت، با اجرای درمانگاه های جهادی تخصصی و فوق تخصصی خدماتی رایگان به افراد نیازمند ارائه می‌دهند.

درمانگاه‌های جهادی در شیراز به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهند

 به گزارش ایران ریپورتس، سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در راستای طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی حوزه سلامت، علاوه بر حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر و ارائه خدمات سطح یک و دو سلامت، با اجرای درمانگاه های جهادی تخصصی و فوق تخصصی خدماتی ارائه می‌دهند.

این درمانگاه‌ها در روزهای غیرکاری درمانگاه‌های سطح شهر و با دعوت از اساتید و جهادگران سلامت و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، عزیزانی را که به این خدمات نیازمند هستند به درمانگاه جهادی ارجاع داده می‌شوند و خدمات ویزیت تخصصی، تشخیصی و دارو را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

در این برنامه از اساتید بسیجی برجسته استان از جمله  ایمانیه استاندار فارس و فوق تخصص گوارش اطفال، حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و متخصص جراحی عمومی، مسعودی متخصص جراحی مغز و اعصاب، هنر فوق تخصص گوارش اطفال، ترتیفی زاده متخصص زنان و زایمان، فارسی مدان متخصص ارتوپدی، قسمی متخصص توانبخشی، عطایی متخصص داخلی، رضایی متخصص داخلی, عسکری پزشک عمومی، ظریف، ساجدی و زارع داروساز استفاده شد.

خدمات تخصصی ارتوپدی، اطفال، توانبخشی، زنان، داخلی، جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی، پزشک عمومی و دارویی استفاده شد.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.