حمایت شهرداری شیراز از قهرمانان کشتی شیرازی

شهردار شیراز با اشاره به افتخارآفرینی قهرمانان کشتی شیرازی در مسابقات بین‌المللی، گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری شیراز برای کمک و حمایت از قهرمانان شیرازی کشتی بهره خواهیم گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس، سید احسان اصنافی شنبه ۱۵ آبان در نشست صمیمانه شهردار شیراز با رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از قهرمانان بین‌المللی کشتی این کلانشهر، بیان کرد: توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن درمیان اقشار مختلف جامعه ضروری است.

او با اشاره به افتخارآفرینی کشتی‌گیران کشورمان بویژه قهرمانان استان فارسی کشتی فرنگی، عنوان کرد: افتخار آفرینان ایران اسلامی با کسب مدال در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد که در کشور نروژ برگزار شد باعث شادی و مسرت همه مردم ایران به ویژه هم استانی‌های عزیز شدند.

شهردار شیراز با بیان اینکه حمایت‌های خوبی از ورزش بهف ویژه کشتی انجام شده، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز همیشه حمایت خود را بصورت عملی نشان داده‌اند و نیاز است سایر ارگان‌ها نیز به کمک ورزش استان فارس از جمله کشتی بشتابند.

اصنافی متذکر شد: برای شادی و نشاط جامعه و جلوگیری از رشد آسیب‌های اجتماعی نیاز است به ورزش توجهی ویژه شود که شهرداری شیراز در این راه دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.