تیم ۸۰ ساله برق بی‌خانمان می‌شود

برق منطقه ای فارس نامه تخلیه مجموعه ورزشی برق رابه مدیران باشگاه اعلام کرد تا این روزها نه تنها از تیم ۸۰ساله برق خبری نباشد بلکه مجموعه ورزشی آن نیزدر گیرودار بودن یا نبودن قرارگیرد.

به گزارش ایران ریپورتس، سال هاست که دیگر کسی از تیم برق شیراز خبر ندارد، تیمی که در سال‌های دور برای خود برند و اعتباری داشت. ماجرا از آنجایی شروع شد که بر اساس قانون دولت نمی‌توانست تیمداری کند از این رو تیم برق شیراز نیز به حال خود رها شد تا روزهای افول خود را سپری کند تا جایی که این روزها اثری از تیم برق در لیگ برتر یا حتی دسته اول نیز نیست و حالا مدیران برق منطقه‌ای به باشگاه اعلام کردند که باید مجموعه ورزشی را نیز تخلیه کنند.

در این راستا اعضای برق شیراز به همراه مدیرعامل این باشگاه با تجمع جلوی درب استانداری فارس خواستار رسیدگی استاندار به مشکلات خود شدند.

شرکت برق منطقه‌ای فارس اخیراً طی نامه‌ای از باشگاه برق خواسته که مجموعه ورزشی برق واقع در خیابان مقر صاحب الزمان (عج) را تخلیه و واگذار کند. برقی‌ها هم صبح امروز دوشنبه با تجمع جلوی درب استانداری نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه برق شیراز در حاشیه این تجمع به خبرنگار مهر گفت: از استاندار ولایی فارس تقاضای رسیدگی داریم. حق باشگاه مردمی برق با قدمت ۸۰ سال این نیست که بی خانه باشد.

شیروانی ادامه داد: سال ۹۲، شرکت برق منطقه‌ای فارس، مجموعه ورزشی برق را در اختیار بنده و باشگاه قرار داد.منوط به اینکه بدهی‌های این مجموعه را پرداخت و زیرساخت‌ها را هم توسعه دهیم. در این سال بنده بیش از ۲ میلیارد تومان که ارزش آن امسال خیلی بالاتر رفته، هزینه کردم و علاوه بر پرداخت بدهی نیز زیرساخت‌هایی چون استخر و سالن‌هایی چون بدنسازی و… را هم تعمیر کرده و توسعه دادم.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز افزود: متأسفانه علی رغم این موضوع، اخیراً شرکت برق منطقه‌ای فارس طی نامه‌ای از ما خواسته که این مجموعه را تخلیه کنیم. ما امروز در محل استانداری با شرکت نفرات امیدمان تجمع کرده ایم و از استاندار خواستار بررسی و اجرا شدن عدالت هستیم.

وی تاکید کرد که در صورت اجرا نشدن عدالت، محترمانه استانداری را ترک کرده و در روزهای آتی به همراه کلیه نفرات رده‌های پایه باشگاه، تجمع دیگری را برپا خواهد کرد.

شیروانی گفت: تیم برق متعلق به مردم شیراز و فارس است. این سرمایه را برای مردم باید حفظ کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.