توهین سخنگوی وزارت صمت به نماینده مردم!

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت معدن وتجارت در توییتی توهین آمیز خطاب به یکی از نمایندگان نوشت: یکی از نمایندگان برای یافتن دلیل حذف خودرو وارداتی به زحمت افتاده بود.

طبق بررسی های خبرنگار ایران ریپورتس،نماینده مذکور جناب قالیباف، جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم شریف مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم شریف مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد دو روز قبل در توییتی نوشته بود:

«‏از قرار معلوم مصوبه ‎#وارداتخودروکارکرده حذف شده است!
درچارچوب اختیارات و وظایفم موضوع را پیگیری و نتیجه را شفاف به مردم خواهم گفت.
قبلا هم تذکر داده بودم، عده‌ای اگر در مجلس نتوانند کاری را به سرانجام برسانند، پشت درهای بسته و در جمع‌های چند نفری هرآنچه بخواهند انجام می‌دهند.»

به گزارش ایران ریپورتس، باوجود اینکه کمیسیون تلفیق مجلس با واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال موافقت کرده و این موضوع مصوب شده بود تا در کنار واردات خودروهای نو به تنظیم‌گری بازار کمک کند، اکنون اما عبارت خودروهای سواری حذف و منتفی اعلام شده است؛ بدین ترتیب در سال جاری خبری از واردات خودروهای سواری دست دوم به کشور نخواهد بود.

از گویندگی خبر و مجریگری تا کرسی سخنگویی وزارت صمت

امید قالیباف مجری شناخته شده صدا و سیماست، کسی که وی را با برنامه هایی همچون گفت و گوی ویژه خبری ۲۲:۳۰ را در شبکه دو سیما و میز اقتصاد را در شبکه یک می شناسیم، فردی مطالبه گر و مجری منتقد، البته تا پیش از انتصاب در وزارتخانه مهم صمت!

Leave a Reply

Your email address will not be published.